14.10.2013

Hommikul ärgates ei saanud ma aru, kus kohas ma olen. Mõtlesin, et kodus ma ei saa olla, kuna kodus paistab valgus selja tagant, aga hetkel paistab jalgade poolt. Pingutasin ja mulle meenus, et kus ma olen. Hommikul ei teinud me midagi ja ei käinud kuskil, kuna ootasime millal karavani ostja helistab ja lähme temaga lepingut tegema ja haagist ära viima. Lõpuks helistasin ja küsisin kaua tal veel aega läheb ja leppisime kokku, et tunni pärast kohtume. Peeter oli parajasti karavanis ja ma läksin talle seda ütlema. Teatasin talle, et müüd jääb ära, kuna ostja mõtles ümber ja lõppu lisasin, et tunnipärast kohtume. :) Peeter ütles, et tal pidi süda seisma jääma ja ta arvaski, et ei osteta ära. Ja jõudis juba kahetsema hakata, et eile teisele ei näidanud. Tunnipärast saime kokku ja vahetasime karavani raha vastu. Nii, et üks suur asi sai tehtud ja ei pea enam muretsema kas saame müüdud või mitte. Seejärel läksime linna minu isa juurde autole järgi ja viisime enda muna värvimisse. Käisime veel romulast läbi ja homme saame loodetavasti tule ja saamegi auto jälle korda. Järgmisena läksime keldrisse asju sorteerima, aga enne käisime veel sõbra juurest läbi (tema keldris meil asjad ongi) ja seal läks kauema aega, kui plaanisime. Lõpuks läksin mina lastega keldrisse ja Peeter käis vahepeal ära, kuna tal oli vaja paar asja korda ajada. Mina vaatasin osa kotte-kaste läbi ja panin kõrval esimesed asjad, mis tuleb kindlasti kaasa võtta. Mingi päev peame Peetriga osa asju koos läbivaatama ja otsustama, mida võtame kaasa. Enne koju jõudmist jõudsime veel ühte sõpra külastada .Tore on üle pikaaja sõpru näha ja neilgi on meid heameel näha. Käisime päeval autole õhufiltrit ostmas ja ostsime ära ka, hispaanias maksis 22.-, eestis 6.90.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.