12.10.2013

Muudkui sõitsime ja sõitsime ja koidagi ei tahtnud saksa kätte jõuda. Öö möödus enam vähem rahulikult, kui välja arvata, etr mina suutsin ühe ringtee peal vastasõidu sunnas sõita. Teel oli remont ja geps näitas, et ma pean minema vasakule ja ringi olles sain aru, et ma olen täitsa valet pidi sinna sõitnud. Minu õnneks tollel hetkel autosid ei tulnud ja ma jõudsin õigesse suunda tagasi. Hiljem käsime tankimas ja Peeter sõitis tanklast välja keelumärgi alt, kuna me ei näinud kohta, kust välja saaks. Öösel proovisime korda-mööda magada, Peeter isegi mingi aja sai magada. Mina jäin loetud minutiteks magama, kuna ma olen harjunud vaikuses magama, siis ümbritsevad helid segasid mind. Öö muudkui venis ja hommik ei tahtnud kuidagi kätte jõuda, lisaks ärkas Gregor öö jooksul mitu korda ülesse. Üle silla sõites ärkas Gregor ja teatas rõõmsalt ja ongi vesi. Igatahes kell 5 hommikul olid mõlemad lapsed üleval, mida nad muidu ei tee. Kuskil 7 ajal jäime lihtsalt ühes parklas seisma, et natukene aega magada. Otseloomulikult õnnestus see Peetril ja mina vahtisin mööda sõitvaid autosid. Lisaks tuli mulle meelde, kuidas eelmine kord keegi tahtis meile haagisesse tulla, kui magasime. Ja sellega oli mu uni lõplikult läinud, kuigi täna olime me autos. Lõpuks ehmatas Peeter ennast ülesse ja sõit saksa poole jätkus. Lisaks sadas veel vihma ja õues oli jätkuvalt pime, peagi ületasime märkamatult saksa piir. Edasi jätkus sõit mööda kiirteid, kus oli peale meie palju autosid. Paari tunniga õnnestus meil sõita kahte ummikusse, esimeses ummikus tekitas probleeme ära keeramis rida, mis ei tahtnud kuidagi liikuda. Ja sellepärast ei liikunud meie rida ka ja saime seal mõnda ega seista. Teise ummiku põhjustas rekka, mis oli teepervelt alla sõitnud ja tõstuk oli seda välja tõmbama tulnud. See rida, kus meie seisime oli kinni ja meil tuli rida vahetada. Mõtlesin, et huvitav kaua ma seal seista saan suunatuli sees ja oodata. Uskumatu, aga esimene auto lasi mind vahele ja peagi saime uuesti sõitma hakata. Saksamaal on minu meelest hea sõita, kuna siin on kiirteed ja ei ole vajadust sõita kuhgile linna sisse. Samuti on teed mitme realised, liikuls on sujuv ja kiire. Lapsed jõudsid korduvalt küsida, et millal me jõuame Poola, et saaks sööma minna. Paraku saksa lõpp venis ja lõpuks oli kiirteel midagi juhtunud ja me pidime ringisõitma, lisaks kõigele sadas vihma Sõitsime ühe poolaka järgi mööda külavaheteid ja lõpuks ületasime järjekordse piiri ja olimegi Poolas. Lapsed olid sellel hetkel hõivatud ja nad ei pannud kaoa oodatud Poolat tähelegi, Peeter juhtis nende tähelepanu faktile, et jõudsime teise riiki. Seejärel hakkasime söögikohta otsima, mis ei olnudki nii lihtne, aga lõpuks leidis Gregor endile parima. Ta nägi juba kaugelt paistmas McDonaldsi logot ja teatas, et nemad söövad seal. Me ei hakanud nendele vastu vaidlema, kuna nad on ennast isegi hästi ülevalpidanud ja nagunii saavad nad seal väga harva süüa. Peale sööki istusime autosse ja sõit mööda välku löövad ja vihma kallavat Poolat jätkus. Meil õnnestus sõita mööda uut kiirteed ja seega saime pika maa kiirelt läbitud. Peagi sai kiirtee otsa ja saime mööda külavaheteid sõita ja sinna läks piisavalt palju aeg. Selleks ajask lapsed juba magasid ja kätte hakkas jõudma uus päev.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.