06.10.2013

Eelmine nädal, kui käsime turul ostsime meloneid ja nädala sees küsis müüja, kas olid head. Kuna ei olnud head, siis nii ma talle ka ütlesin ja ta küsis kas me see pühapäev ka tuleme, et ta annab uue. Me käime enam vähem iga nädal turul ja nii ka seekord. Ilmad on läinud jahedamaks ja peagi ootab meid ees eestisse mineks, siis tahtsin uued püksid endale osta. Ma olen juba mitu nädalat käinud teksaseid vaatamas ja proovimas, aga sobivaid pole siiani saanud. Läksime tänagi vaatama ja proovima ja lõpuks sain ma endale püksid. Koju tulles vaatasin pükste peal olevat silti ja leidsin sealt hinnad ja, mis kõige huvitavam seal oli ka eesti hind peal. Ainult, et see hind oli tunduvalt kõrgem, kui see, millega mina nad ostsin. Me oleme selle ajaga, mis siin elanud oleme arusaanud, et eestis riiete-jalanõude ostmiseks peab olema rikas. Siin saad osta riideid-jalanõusid head hindadega. Need samad püksid maksid eestis 29.99 ja siin 7, seega hinnavahe on märgatav. Edasi läksime puuvilju ostma ja peagi jõudsime meloni müüja juurde, kes oli ametis arbuuside müügiga. Arbuus maksis 1 eur tükk, olenemata suurusest ja rahvast oli seega palju. Mõtlesime, et võtame ka arbuusi ja enne, kui valima saime hakata anti meile kott, kus oli sees melon ja arbuus. Küsisin küll, kui palju maksab ja öeldi, et tasuta, tänasime ja läksime edasi. Viisime asjad vahepeal autosse ära ja läksime tagasi, kuna tomatid jäid ostmata. Seejärel tahtsime veel ühest poest läbi käia, uksest sisse minnes tegi kohalik teenindaja selgeks, et me ei või kilekotiga sisse minna. Näitasin, et meil on tomatid kotis, aga tema käskis riiulisse ära panna. Küsisi, kas neil on tomatid müügil ja tema vastas, et ei ole ja mina tahtsin teada, miks me ei tohi oma kotiga minna. Küsis teenindaja ühe töötaja käest kas tohib ja vastus oli eitav. Me ei pidanud vajalikuks kuhugile riiuli peale oma kotti panna ja nii me sealt ära tulimegi. Mulle jääb kohati arusaamatuks, miks ma pean oma koti riiulisse panema, kui teenindajad käivad meil kogu aeg sabas ja kõik kohad on kaameraid täis. Me oleks kotti ära pannud, kui oleks olnud kapp, mis käib lukku. Tekib küsimus, et pood ei usalda mind kotiga poodi, aga meie peame oma asjad panema riiulisse ja lootma, et tagasi tulles on asjad alles. Igatahes täitsa ajuvaba. Selle peale tulime koju ära. Käisime veel haagise juures, kuna mõned asjad vajavad veel tegemist, et saaks ta peagi järgi võtta. Õhtul käisime autoga sõitmas kõrval külades ja koju tulles tegin ma avastuse, et autodokumendid olid kodus. Tore, et politsei meid kinni ei pidanud, hakka neile seletama, et unustasime dokumendid koju. Õhtul lõikas Peeter Gregoril juukseid, kuna need oli jälle liiga pikaks kasvanud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.