04.10.2013

Mind üldse ei üllatanud hommikul, kui ma ärkasin liiga vara ülesse ja und enam ei tulnud. Lõpuks läksin kööki lastele kooliks süüa kaasa panema, piimasuppi keetma, Peetrile süüa tegema. Ja, kui ma olin selle kõik valmis saanud, siis selleks ajaks olid teised ka ärganud. Peeter oli saanud kõne, et peab tööle minema ja tema esimesena kodust ära läkski. Mina viisin natukene hiljem lapsed kooli ja lepisime sõbrannaga kokku, et läheme rullitama. Täna tulid meiega kaasa veel tema mees ja õde, nemad sõitsid ratastega. Sõitsime täna kuidagi kiiremini ja sõitsime ühe ringi rohkem ja aeg oli sama, mis igapäev. Eks see oli tingitud sellest, et ma sõin eile ja täna hommikul kooki ja panin kohe algusest tempo peale. Läksin lastele kooli järgi ja Marlen tõi mulle lugemiseks erinevaid pabereid. Seal on kirjas, mis kooli tegema hakatakse, õpetajate kohta, ühesõnaga erinevat infot. Gregor ütles, et tal pidid ka mingid paberid olema, aga ta toob need õhtul. Lisaks teatas Gregor, et tal oli täna inglise keel ja ta käis kehalise tunnis. Koju jõudes tegin neile süüa ja enne, kui Gregor sai taldriku tühjaks tuli Peeter koju. Ilmnes, et ta polnudki kuhugile sõitma läinud, vaid remontis baasis autosid ja nüüd hakkas siesta ja ta tuli sööma. Koju kavatseb ta jääda nii kaua, kuni helistatakse. Ja, kuna tal hetkel kiiret ei ole, siis mõtlesime, et viime lapsed kooli ja lähme karavani juurde. Ja vahetult enne minema hakkamist sai Peeter korralduse mahaandma minna. Seega tema läks tööle, mina viisin lapsed kooli ja karavan peab ootama. Kooli jõudes ütles Marleni õpetaja, et esmaspäeva lõuna ajal räägib ta, mis koolsolekul räägiti. Ja kõige huvitavam oli see, et tuli inglise keele õpetaja ja Gregor läks inglise keele tundi. Kuigi ta enne ütles, et tal hommikul oli, ju ta ajas midagi segamini. Koju tagasi jõudes tõusis õues tuul ja peagi hakkas vihma sadama. Selleks ajaks, kui uuesti kooli läksin tibutas, lõi välku ja müristas. Seega ei saanud mägukale minna, vaid tulime tuppa ja jäime ootama, et ehk saame hiljem õue minna. Gregor sai täna esimest korda kodusetöö, mida ta värvis ja luges kahetähelisi sõnu kokku. Marlen pidi kirjutama ja lugema, kuna Gregor hakkas oma tööd tegama võttis Marlen temast eeskuju ja tegi oma töö ära. Seejärel tegime õhtuks söögi valmis ja selleks ajak soli vihm järgi jäänud ja me saime õue minna. Kuna alles oli vihma sadanud, siis otsustasime panna pikkad püksid jalga. Ma ei mäletagi enam, millal ma viimati teksadega käisin. Igatahes teised lapsed olid toas ja peale meie ei olnud kedagi õues. Lõpuks tulime tuppa sööma ja nagu ikka jõudis söögilõhnade peale Peeter koju ja selleks ajaks hakkas kell üheksa saama. Kuna homme lastel kooli ei ole, siis said nad täna natukene kauem üleval olla. Peeter läheb hommikul jälle tööle.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.