01.10.2013

Ärkasin öösel ülesse ja mõtlesin, kui palju kell juba on ja kas ma pean ülesse tõusma. Hetk hiljem tuli mulle meelde, et Peeter ei pea täna hommikul kuhugile minema ja ma saan magada. Ärkasin selle peale, et kell hakkas mängima ja ma ei saanud aru, miks, ma pidin ju täna magada saama. Ilmnes, et oli aeg lapsed äratada ja nad kooli viia. Marlen teatas, et tema tahab pannkooke, aga kuna nendega läheb aega, siis palusin tal midagi muud välja mõelda. Ja ta valis piimasupi, mis saab tunduvalt kiiremini valmis. Selle peal võttis Gregoe sõna, et miks piimasupp, tema ei taha. Lõpuks oli Gregor see, kelle kauss oli esimesena tühi, kuna talle meeldib piimasupp. Viisin lapsed kooli ja ära tulles rääkisin sõbrannaga, kes ütles, et nüüd lähme rullitama. Kuna meil on vaja linna minna, siis ütlesin, et ma ei saa täna tulla. Käisime Peetriga linnas, kuna mõned asjad oli vaja korda ajada. Paraku saab koolipäev ruttu otsa ja seega tulime koju tagasi, et lõunasöök valmis teha ja kooli minna. Lastel läks koolis hästi nagu ikka ja nad olid rõõmsas tujus. Kodus sõid nad kõhud täis ja seejärel läksime välja, mina rullitama ja ülejäänud autot pesema. Lisaks sõitis Marlen rullikutega ja Gregor rattaga, mina sõitsin oma ringid ära ja läksime koju tagasi. Peagi oli aeg lapsed kooli viia ja koju tagasi tulles tuli uni peale ja sai ülepika aja siestat peetud. Ja, siis lastele järgi ja mängukale, kus olid nagu ikka teised lapsed ka. Peagi teatas Marlen oma jutupaunikust sõbrannale, et ta läheb viib koti tuppa ja seejärel läheme purskkaevude juurde ja ta võiks ka tulla ja sõbranna pidi ka sinna minema. Viisime asjad tuppa, võtsime juua, jalgrattad ja läksime kõik koos välja. Mingi aja olime purskkaevude juures ja, siis läksime mängukale ja peagi sai Peeter kõne, et on aeg tööle minna. Meie lastega jäime mängukale, kuni oli aega tuppa tulla. Tulime täna varem tuppa, kuna Marlenil oli vaja kodused tööd ära teha. Täna sai ta kirjutamist harjutada ja see läks üllatavalt hästi. Alguses ta kirjutas liiga suurelt, kuna ma ei jõudnud tema kõrvale piisavalt ruttu. Ja, kuna ei olnud ilusti tehtus, siis ma kustutasin ära ja Marlen kirjutas uuesti. Lõpptulemusega võis täitsa rahul olla ja ma loodan, et mida päev edasi, seda paremaks ta käekiri läheb. Lapsed läksid magama ja mina jäin Peetri koju jõudmist ootama ja sain päris pikalt oodata.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.