20.09.2013

Kell viis helises kell ja tuli ärgata ja Peeter tööle saata. Peagi Peeter helistas ja tahtis abi, logistik jättis talle kohanime, aga aadressi juures ei olnud ja selles ei olnud midagi uut. Seega arvuti lahti ja tööle, leidsin koha, kui tekkis väike aga. Logistik ütles, et esimene mahaandmiskoht on väljaspool turgu, mina leidsin koha, mis jääb turule. Peetril õnnestus tööjuures kohata ühte juhti, kes teab kõiki kohti ja see joonistas kaardi ja koht asus samakohas, kui minu leitud. Seega asus Peeter teele ja mina läksin voodisse tagasi. Ei läinud kaua aega, kui kell hakkas jälle helisema ja oli aega lapsed kooli viia. Koolis sain kokku poolakaga ja leppisime kokku, et läheme rullitama. Seega koju riiete vahetus ja õues tagasi. Kahekesi koos oli tore, aga mina oleks tahtnud sõita kiiremini, kui tema. Samas, kui kahekesi sõidad ja juttu ajad ei saagi väga kiirelt sõita. Igatahes sõitsime täna kauem, kui ma eile üksinda. Koju tulles oli aeg hakkata süüa tegema ja peagi helistas Peeter ja palus järgmise koha juhiseid. Millegipärast ei tahtnud geps õiget tänavat leida, aga ma loodan, et Peeter jõuab sellegipoolest õigesse kohta. Seejärel käisin koolis ja tõin lapsed koju, kuigi kange tahtmine oli nad sinna jätta.  Ma arvasin, et kui kool hakkab pihta, siis hakkavad nad normaalselt käituma, st kaklevad vähem. Kuid nüüd võib öelda, et nad tulevad koju ja peagi on kaklus majas. Loodetavasti harjuvad nad varsti koolis käimisega ära ja seoeses sellega hakkavad omavahel ka paremini läbisaama. Peale lõunat viisin lapsed kooli tagasi ja ise läksin magama, küll oli mõnus. Seejärel tuli juba kooli minna ja küsisin homse peo kohta ühe ema käest. Kuna ma ei saanud päris täpselt aru, kus pidu toimub, siis leppisime kokku, et läheme nendega ja ühe teise tüdrukuga koos. Koht on lähedal, kuid ei ole tore ära eksida ja kohta mitte ülesse leida. Seega läheb Marlen homme peole ja meie peame endale mingi tegevuse selleks ajaks leidma. Koju jõudes tegime porgandipirukat ja kaneelisaiu ja seejärel võib igaüks ise arvata, mida me tegime. Õige vastus on läksime mängukale, kus olid sõbrad juba ees ootamas. Hiljem tuli mängukale selle tüdruku ema, kellega me homme koos läheme ja ütles, et kellaaeg muudeti tunni võrra varasemaks. Ja küsis kas ma ikka tean, et Gregor on ka oodatud, kus kohast ma veel seda pidin teadma. Mina arvasin, et kuna on tegemist Marleni klassikaaslasetega, siis lähebki ainult nende klass. Tuli välja, et teise laste õed-vennad lähevad ka nii, et homme saavad mõlemad minna, tore ju. Peeter jõudis vahepeal baasi ja ta saadeti kohe uuesti laadima kahte kohta. Ühes kohas sai kauba peale ja teises pidi ootama mingi paar kolm tundi. Peeter helistas logistikule, et talle oma muret kurta, aga temaga rääkida ei saanud. Nii, et jääb üle ainult oodata ja veelkord oodata ja lastel täna ise näha ei õnnestu. Hiljem saime kokku veel poolakaga ja nii kaua, kui lapsed mängisid rääkisime juttu. Peagi läks väljas pimedaks ja oli aeg koju ära tulla, et pesta, süüa, multikaid vaadata ja magama minna. Mina ei läinud magama ja ootasin unega võideldes Peetri tulekut.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.