19.09.2013

Kuna Peeter ei saa enne 8.30 sõitma hakata, siis oli täna võimalus natukene kauem magada. Selle eest hakkas tal telefon kohe helisema, kui ülesse tõusime, ülemuse arvates piisab, kui teha 8 tunnine paus, mitte 9 tundi nagu seadus ettenäeb. Peeter läks tööle ära ja seejärel ärkasid lapsed ülesse, et kooliks valmistuda. Juba pikemat aega kaklevad nad hommikul lusika pärast ja ei möödnud tänanegi hommik teisiti. Tegemist on täiesti tavalise teelusikaga, millega kogu aeg sõi Marlen ja selle me võtsime eestist ära tulles kaasa. Mingi aeg Marlen seda ei kasutanud ja Gregor hakkas ise sellega sööma. Selle peale sai Marlen vihaseks, et see on tema oma ja teised ei tohi seda kasutada. Täna hommikul hakkas Gregor enne sööma ja Marlen tõmbas tal lihtsalt lusika käest ära. Püüdsin neid veenda kompromissi tegema, aga ei sobinud see variant kummalegi. Lõpuks olin vastik, võtsin lusika ära ja ütlesin, et viskasin minema, tegelikult panin kappi ära. Ma olen lihtsalt tüdinenud sellest lusika draamast iga päev oleks, siis mingi eriline lusikas, ei täitsa tavaline Viisin lapsed kooli ja koju tulles mõtlesin, et lähen rullitama ja nii ma ka tegin. Tee ei ole just suurem asi, aga sõita sai ja peaks hakkama igapäev käima. Kuna me tuleme järgmine kuu eestisse, siis osad käigd tuleb ette broneerida (nt hambaarst) ja sellega ma tegelema hakkasingi. Loetud tunnid hiljem sain ka kinnitused, et kõik, mis broneerisin on selleks ajaks kinni pandud. Ainukene asi, mis veel vaja broneerimist on auto värvimine, aga seda ei saa enne teha, kui olen leidnud potesiaalsed töökojad. Sellega läheb veel aega, aga loodan peagi ka sellega ühele poole saada. Hommikupoolik läks mööda liiga kiiresti ja peagi läksin lastele kooli järgi. Marlen võttis kaasa kodutöö ja nagu arvata oligi hakkas jälle jama pihta. Ma ei tea, kui kaua läheb aega enne, kui ta arusaab, et kui ta teeb ükskord ja korralikult, siis saab rutem tehtud. Tema teeb hetkel kiiresti ära ja, siis on minu peale pahane, kui ma ütlen, et tuleb uuesti tegeha. Ei ole kerge see koolis käimine, aga loodetavasti peagi läheb paremaks. Hakkasin lapsi kooli tagasi viima, kui Peeter jõudis koju, seega läksime kõik koos kooli. Peeter sai kauba bartsus mahaantud ja kuhugile laadima ei pidanud minema ja võis koju ära tulla. Koju võttis ta kaasa selle nädala sõitude paberid, et aruanded ära teha. Ja sellega ta hakkas tegelema, kui koju jõudsime. Kui ma hakkasin kooli minema vaatas ta, et juba lähed. Peeter süvenes oma tegemistesse ja ei pannud tähelegi, kui kiiresti aeg läks. Lapsed tulid koolis ja peagi läksime mängukale, kuhu tuli ka poolakas lapsega. Suhtlesime nendega ja pärast poolakas ja Marlen sõitsid rulluiskudega. Peagi jõudis kätte aeg koju sööma, pesema ja magama minna. Peetrile helistas logistik ja ütles, et homme tuleb jälle barstu minna ja andis autonumbri.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.