16.09.2013

Kell 6 oli esimene äratus täna hommikul, tegin nagu ikka hommikusöögi ja panin vajalikud asjad kaasa. Ukse peal seisin Peetri seljakott õlal ja Peeter küsis, kas ma tahan ise tema eest minna. Vastasin, et mul poleks selle vastu midagi. Peeter ütles mulle, et tema võib minu eest magama ka minna, et tal ei ole magama jäämisega mingeid probleeme, erinevalt minust. Selle peale ma mõtlesin, et täna jään ma magama. Läksin voodisse ja jäingi mõne ajapärast magama. Seda õnne ei jagnud muidugi kauaks, kuna teine kord ärkamist jõudis kätte. Voodist välja tulle mõtlesin, et viin lapsed kooli ja tulen koju magama. Selleks ajaks, kui mina voodist välja tulin, istus Gregoe laua ääres ja sõi helbeid jogurtiga. Marlen see eest ei viitsinud ärgata (või siis lihtsalt teeskles magamist) ja teda ma käisin äratamas. Jõudsime õigeks ajaks koolis ja nii nad klassidesse läksid ja mia koju tagasi tulin. Tee peal hakkasin mõtlema, et ma ikka ei lähe magama, kuna ei raatsi oma vabaaeg magamise peale kulutada. Lapsed tulid koolist koju ja rääkisid oma päevast. Gregoriga oli asi nagu ikka lihtne, tema ei mäleta. Ma pean vist minema tema klassi akna taha piiluma, millega nad seal tegelevad. Marlen selle eest mäletab, mida ta koolis teeb ja viitsib sellest ka rääkida. Täna tõsteti tema kõrvalt sõbranna teise kohta istuma (see tüdruk, kes palju räägib). Ju õpetaja vaatas, et Marlen ei saa muud teha, kui sõbrannat vait kamandada. Lisaks oli Marlenil täna kehalise tund ja tema suureks petumuseks ei läinud nad suurde spordimajja, vaid jäid kooli väiksesse saali. Inglise keele tunnist anti talle kaasa plaat ja ta peab seda kuulama hakkama, vähemalt nii ta ise ütles. Kõige nõmedam on asja juures see, et suurel arvutil ei tööta plaadilugeja ja väiksel seda ei olegi. Nii, et peame minema raamatukokku kuulama. Liskaks oli mõlema lapse ühel klassikaaslasel sünnipäev nii, et juba hommikul jagati kooki, sokolaadi ja kõrremahla. See, et ühel tüdrukul sünnipäev oli tuli isegi Gregoril lõpuks meelde. Peale lõunat viisin nad kooli ja enne seda sain kokku bulgaarlasega, kes tegi mulle selgeks, et hispaania keelt on kergem õppida, kui katalaani oma. Ta nägi mu käest õpikuid ja küsis, kus ma õppimas käin ja, siis ma seletasin talle. Seega lapsed läksid tundi ja mina läksin samuti tundi. Kuna meil oli ülepika aja esimene tund, siis täna kordasime ja tuletasime asju meelde ja vaatasime uusi asju ka. Ja, siis teatas minu õpetaja, et katalaani keel ongi raskem, kui hispaani keel. Eks ole ja mina pean siis õppima seda raskemat. Kuigi jah mul on seda vaja osata kas või sellepärast, et lapsi kodutöödes aidata. Ja küll ma selle hispaani saan ka selgeks, ma ise arvan, et selle saan ma enne katalaani selgeks. Peale tunni lõppu läksime koos lastele järele ja, kuna värav oli lukus jäime teise vanematega koos ootama. Peagi tuli poolakas ja me hakkasime omavahel inglise keeles rääkima. Minu õpetaja kuulis seda ja tuli küsis tema käest, et miks ta räägib minuga inglise mitte katalaani keeles. Esimesena jõudsin mina öelda, et ta ei räägi katalaani keelt ja siis seletas poolakas ise talle hispaania keeles. Lõpuks kogu see rahavas, kes seal seisis arutas, mis keeles peaks rääkima ja osad tegid minu õpetajale selgeks, et minu jaoks on hea, kui keegi seletab asju mulle arusaadavas keeles. Igatahes päris lõbus oli seda pealt vaadata. Lapsed jõudsid lõpuks oma klassidest välja ja läksime maksime osade õpikute ja kooli tarvete eest raha ära. Lisaks ostsime mõlemale lapsele koolilogodega dressid, et hea kehalise tunnis käia. Nad tahtsid neid juba kevadel saada, aga otsustasime, et enne sügist ei osta. Koju jõudes ilmnes, et Gregori pükstel ei tule lukk lõpuni lahti. Võtsin püksid kaasa ja läksin tagasi, kuna meil ei ole praagiga midagi teha. Kohapeal vaadati üle ja anti uued püksid, milledel lukk töötab. Peeter jõudis bartsust koju 7 ajal, tema tuli ja meie läksime mängukale. Alguses öeldi, et ta peab bartsust kohe tagasi tulema ja hetk hiljem, et peab koorma peale võtma. Lisaks tuli see koorem tee peal maha anda ja see kõik võtab aega. Baasi jõudes jäi ta ootama, mida peab edasi tegema ja talle öeldi, et hiljem paistab, mis saab ja seega tuli ta koju. Meie läksime Marleniga rulluisutades mängukale ja Gregor tuli rattaga. Peagi jõudis poolaks lapsega ja ma jõudsin talle veel kooli korrast rääkida, kui Peeter jõudis mängukale. Hiljem läksime kõik koos purskkaevude juurde mina, Marlen ja poolakas rullitasime. Vahepeal sai Peeter teada, et ta peab mingi aeg öösel laadima minema, aga logistik ei osanud kellaaega veel öelda. Lisaks toodi Marlenile kutse 2 tema klassikaaslase sünnipäeva peole sellel laupäeval. Peo juures on kõige parem see, et vanemad veel ei tea, kus see toimub, aga nad pidid teada andma, kui koht selgub. Kuna homme on koolipäev, siis me ei saanud kauaks välja jääda, kuna oli vaja veel pesta, süüa ja magama minna õigel ajal. Tulime tuppa ja Peeter helistas logistikule, et mis kell on vaja minna ja ilmnes, et kohe. Seega läks tema tööle ja mina saatsin lapsed magama. Ja loodetavasti Peeter homme ei pea varavalges kuhugile sõitma hakkama. Kuna mul tuli uni peale, siis läksin ära magama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.