05.09.2013

Peeter jõudis koju natukene enne poolt ühte öösel, kiire õhtu (öö) söök ja magama. Minu jaoks oli veerand kaheksa äratus, tavalised hommikused toimingud ja pooltundi hiljem läks Peeter tööle, et kell 8 väljasõita. Ja vaevalt, et täna lihtsam päev tuleb, kui eelmised. Peeter jõudis tagasi ksukil nelja ajal ja otseloomulikult, siis kui pesin teiste nõusid. Nende firmast oli täna barstu turul olnud 19 autot ja nad olid seisinud 4 kõrvuti ühe lao ees. Küsisin, et kas Peeter pilti ka tegi aga selle peale ütles ta, et jobu oli ka seal ja jobu oleks pildi ära rikkunud. Peeter oli koorma maha saanud ja pidi minema ja võtma tühjad kastid teisest laost peale. Kui ta kohale jõudis oli seal nende firma auto juba laadimas. Autojuht ja tõstukijuht ei saanud aru, miks Peeter sinna läks ja hakkasid üksteise võidu kuhugile helistama. Kuna nad kumbki ei saanud vastust, siis lõpuks Peeter helistas ülemusele ja ilmnes, et ta ei peagi seal laadima, kuna enam ei ole vaja ja võib koju ära tulla. Meie käisime hommikul jõeääres ja oh seda jama lugu täna ei olnud ühtegi krabi näha, lapsed olid selles pettunud. Selle eest jõudis Gregor vette libiseda nii, et püksisääred olid märjad. Kuna päike paistis ja õues oli soe, siis ei hakanud me sellepärast koju kiirustama. Peeter sõi ära ja peale seda otsustasime kähku kõrval linnas ära käia ja kooliasjad ära osta. Võtsin nimekirja kaasa ja hakkasime järjest asju ostma. Selleks hetkeks, kui jõudsime kolmanda poeni (kõiki asju ju ei saa ühest kohast) hakkas telefon helisema. Helistas logistik ja kutsus Peetrit kohe tööjuurde, et ta saaks laadima minna. Peeter tegi talle selgeks, et ma olen hetkel poes ja tulen kuskil tunni pärast. Logistikule see sobis ja me saime osa asju veel ära ostetud. Lõpuks jäid kaks asja puudu, aga nende kohta tahan ma minna ja küsida õpetaja käest, et millised nad peavad olema. Asjad, mis puudu jäid on rasvakriidid ja rasvakriidid, ühesõnaga ei saanud mina aru, mis neil kahel asjal vahet on ja sellepärast ei ostnud täna ära. Peeter tõi meid koju ära, aitas asjad tuppa tuua ja läks tööle. Meie läksime ja käisime basseinist läbi, kuna poes käies hakkas palav. Mida päev edasi seda vähemaks basseini külastajaid jääb ja nii harjumata on vaadata tühja basseini. Meie ei ole veel käimisest loobunud ja katusme võiduka lõpuni vastupidada. Peale seda läksime mängukale ja Marlen sõitis üle mitme kuu rulluiskudega ja ta suutis seekord isegi püsti püsida. Ta ei saa hetkel jalgrattaga sõita, kuna üks päev jõeääres käies läks tal rehv katki. Peeter võttis poest täna rehvi parandus komplekti ja saab selle korda teha. Mängukal olid sõbrad ees ootamas ja nende vanemad ka. See ema, kes eile rääkis, et kooli vaja asjad viia ütles, et ta rääkis täna õpetajaga ja oli öelnud, et meie ei olnud asjade nimekirja saanud. Õpetaja oli talle öelnud, et saime küll ja see ema oli vastanud, et nad juba ütlesid, mis vaja tuua ja homme toome. Mina ütlesin sellele emale, et ma leidsin kodust paberi, kus vajalik nimekiri on peal. Ja lisasin, et pabereid on nii palju, et ei jõua kõike meeles pidada, mis jagatakse. Mõne ajamöödudes vaatasin, et Peeter tuleb mängukale ja ilmnes, et tal on koorem peal ja tööpäev tänaseks läbi. Homme hommikul läheb jälle tutavale teele, st bartsu turule. Kuna mul oli vaja süüa teha, siis ütlesin Peetrile, et tema jääb lastega välja ja mina lähen koju. Enne lahkumist läksin teistele head aega ütema ja, siis küsis üks vanaema, et kas ma veel basseinis käime. Mina jõudsin vaevalt ja öelda, kui Gregori klassivenna ema tegi talle selgeks, et meie külm ei karda ja üldse on eestis talvel -30 kraadi. Hea, et see vanaema ei minestanud, nened jaoks siin pidi -4 olema hirmus. Ja, siis nad hakkasid võidu minuga seletama ja ma pidin nad ära kuulama ja vastama nii palju, kui oskan. Lõpuks ütlesin homseni ja tulin tulema. Peetri juurde jõudes küsis ta, et kas sain nüüd kõik jutud räägitud, mis teha, kui kõik tahavad suhelda. Selleks ajaks, kui teised tuppa jõudsid oli mul söök valmis ja lapsed hakkasid sööma. Peeter hakkas hoopis Marleni ratta rehvi lappima ja sai selle korda nii, et nüüd on vaja veel täis pumbata.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.