03.09.2013

Ärkasime natukene peale kella viite ja tegin nagu ikka söögi ja panin lõuna kaasa. Meil on täna nö heapäev, kuna jobu võtab Peetri auto peale ja meile jääb auto. Nad olid eile kokku leppinud, et jobu võtab Peetri kolmveerand kuus teeristist peale. Seega läks Peeter kokkulepitud ajaks kohale ja mina voodisse tagasi. Läks peaaegu tunnikene mööda ja ma juba hakkasin magama jääma, kui helistas Peeter, mida tavaliselt nii vara ei tee. Ütles mulle, et ma teeks alt ukse lahti, ta tahab tuppa saada. Peetri toavõtmed on autovõtmete küljes, aga ta jättis ju auto meile ja ei hakanud minu võtmeid kaasa võtma. Tuleb ta siis tuppa ja mina ei jõudnud ära imestada, mida ta juba kodus teeb. Teatab, siis tema, et ta on terve selle aja jobut oodanud, talle helistanud lugematu arv kordi, aga keegi ei võta telefoni. Ja lõpuks viskas tal lihtsalt teeääres passimine üle ja ta arvas, et peaks koju magama tulema. Kuna mina olen „vastik ja õel“, siis soovitasin tal minna tööjuurde ja vaadata, kas jobu sõitis ilma temata ära. Ja, kui ta nii tegi, siis tuleb ülemusega rääkida, et mis edasi saab. Peeter arvas küll, et magama minek oleks parem mõte, aga võttis minu nõu kuulda ja läks. Mina jälle voodisse tagasi ja jäin uudiseid ootama. Läks mööda natukene üle poole tunni, kui ta oli jälle tagasi, katsu siis magada, keegi koguaeg segab.  Peetr läks tööjuurde ja nägi, et jobu auto seisab, parklas tema oma autot polnud. Ja seega läks Peeter tema juurde koju, sai alt uksest sisse ja hakkas ukse taga kella helistama. Aega läks, aga lõpuks suvatses jobu ärgata ja teatas, et ta pani telefoni hääletu peale ja see ei helisenud. Seega jobul vedas, et Peeter pidi temaga minema ja teda otsima hakkas. Peeter tõi autovõtmed tuppa ja läks juba kolmandat korda ühe hommiku jooksul tööle. Rohkem ta igatahes tagasi ei tulnud ja sama otsustas teha minu uni, läks ja jäi teele. Marlen viis raamatukogust võetud raamatud tagasi ja laenutas kohe ka uued. Ise ta valis endale sobivad, et saaks hoolega lugeda. Ta teab, et kui ta lugemist selgeks ei saa, siis saadetakse ta esimesse klassi tagasi. Ma siin isegi mõtlesin, et võib olla peaks koolis rääkima ja ta saatma esimesse tagasi. Käis ta seal ju kõigest 2,5 kuud, samas oli õpetajate poolne otsus ta teise üle viia. Ju siis nähakse temas ikkagi potensiaali minna teise ja teha esimese klassi asju järgi. Elame näeme, kuidas asjad hakkavad minema ja eks me teeme ise ka temaga tööd. Kuna politseis käies võeti ära minu ja Peetri sissekirjutuse paberid, siis läksime linnavalitsusse uusi küsima. Natukene seletamist ja olidki uued paberid käes ja, siis mõtlesime, et lähme ja vaatame kas saame sotsiaalkindlustuse numbrid kätte. Enne käisime ja tegime veel koopiad, kõik võimalikest ja võimatutest paberitest. Ametisse kohale jõudes ilmnes, et seal on järjekord ja seega saime kõigepealt oodata. Lõpuks jõudis kätte meie kord ja ütlesin ametnikule, mida meil vaja on. Seepeale küsis ta erinevaid paberid ja oh seda imet leidis, et meil on mingisugune paber puudu. Kusjuures see ei üllatanud mind absoluutselt, ma ei saanud ainult aru, mis imelikust paberist ta räägib. Palusin tal info kirja panna ja eks ma hakkan uurima, millega tegemist on. Vahepeal helistas Peeter ja ütles, et ta ootab jätkuvalt, millal saab auto kätte. Liskas ilmnes, et kui ta kunagi juhtub auto saama, siis peab ta edasi sõitma ja kuskilt veel haagis järgi võtma. Ta sai teada külanime, kuhu ta peab minema ja laonime ja kõik. Ahjah ma unustasin lisamast, et kogu seda infot jagas jobu. Ja nagu alati ei teadnud ja ei mäletanud ta pooli vajalikke asju. Ma ei saa lihtalt aru, kuidas võib üks inimene nii nõme olla. Ma veel soovitasin hommikul Peetrile, et ta vihastaks jobu millegagi välja, et siis on pikaks ajaks rahu majas. Paraku otsustas Peeter just täna olla viisakas ja jätta selle tegemata. Lõpuks sai Peeter auto kätte ja läks haagisele järgi, mina jõudsin talle vahepeal otsida laoaadressi. Peeter leidis õige koha ja haagise ja hakkas rõõmsalt kodupoole tulema, kuna see oli ülemuse korraldus. Järgmine kord, kui Peeter helistas ütles ta, et selle asemel, et koju tulla läheb ta hoopis laadima ja hommikul bartsu turule. Kolm korda on lubatud arvata, kelle idee see oli. Peetril ei jäänud muud üle, kui laadima sõita ja seoses uute ülesannetega unustas ta teha puhkepausi. Laadima jõudes helistas ta jobule (ma ei teagi miks) ja mainis nimetatud probleemi. Jobu ütles, et kõik korras ja politsei ei pööra sellele tähelepanu ja ta oli veel lisanud, et kus ma pidin planeerides teadma, et sa ei tee pausi. Nagu arvata oligi keeras tema selle jama kokku ja nüüd peab Peeter seda suppi helpima. Ja politseil on kohe kindlasti ütlemist, kui kettaga on probleeme, sest riigi eelarve vajab ju täitmist. Tuletasin Peetrile meelde oma hommikust soovitust ja ta sai ise ka aru, et oleks tulnud minu soovituste järgi teha. Ma ei saa aru, kus kohast tulevad sellised inimesed nagu jobu. Küll ma üks päev annan teada tema tegemistest pikemalt ja, siis saate isegi aru, kui haige inimesega on tegemist. Lisaks kõigele on täna Peetril sünnipäeva ja ma tegin hommikul salatit ja küpsetasime kooki. Paraku läksid lapsed enne magama, kui Peeter koju jõudis ja neil jäi isa täna üldse nägemata. Selle eest käisime päeval basseinis ja nad said vettehüppeid harjutada. Lisaks küsisin ühe töötaja käest, kui veetemperatuuri kohta ja ta vaatas mind ja ütles, et ei tea. Tundub, et ma olen esimene, kes sellise küsimusega temapoole pöördus. Läks natukene aega mööda ja juba ta tuli termomeetriga ja suures basseinis oli 25 kraadi. Ma just enne mõtlesin, et täna on tunduvalt soojem, kui on viimastel päevadel olnud. Samas näitas termomeeter päikese käes 46 kraadi ja seega pidi vesi soojem olema. Õhtul käisime nagu ikka mängukal ja tuppa tulles sain jälle lapsi pesta. Peeter helistas ja ütles, et ta mõtles, et miks ta pidi enne tööjuurde jõudmist mulle helistama.  Ja, siis tuli talle meelde, et ma pean talle järgi minema, kuna auto on kodus. Lõpuks jõudsime koju kaheteist ajal ja lapsed olid sellel ajal üksinda kodus, kui ma ära käisin, õnneks nad magasid.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.