31.07.2013

Sain üle pika aja mitu tundi järjest, segamatult magada, täitsa hea oli. Lõpuks tuli köha peale ja ärkasin ülesse, kell oli 4 hommikul ja Peetrit ka polnud. Mingi hetk kuulsin õuest tuttavat heli…meie autohäält ja jõudiski Peeter lõpuks tagasi. Ta oli käinud kõigepealt viinud ühe auto teisele juhile, kelle auto katki läks. Seejärel käis enda autol rehvi vahetamas ja, siis jõudis veel laadima ka. Lõpuks vaatas, et kas tema jõuab autoga enne tagasi või jõuab järgmine enne kohale, et koormaga edasi minna. Peeter jõudis esimesena kohale ja sellega lopes tema tööpäev/öö. Mina sõin sibulat, et saaks magada ja seejärel läksime magama ära. Uskumatul kombel sain hommikuni magada, kuigi jah lõpuks hakkasin jälle köhima. Kuna Peeter tuli hilja, siis võtsin lapsed keeletundi kaasa, kuigi Marlen teatas, et tema ei kavatse kuhugile tulla. Nemad vaatasid Gregoriga raamatuid ja mina õppisin grammatikat . Lisaks sain kodusetöö, pean otsima tähtede sisse peidetud sõnad ülesse, kõrval on piltide peal asjad. Iseenesest tore ülesanne ja ma saan sellega loodetavasti hakkama. Koju tagasi jõudes oli Peeter juba üleval ja, siis me korraldasime perekondliku koristuspäeva. Alguses tundus, et ainult mina teen ja toimetan, aga lõpuks said teised oma ülesanded tehtud. Ja selleks ajaks tuli praad ahjust ja peale sööki võis minna ujuma. Koju tagasi tulles olid jalad rasked alla ja peale hetkeks voodisse pikali viskamist tuli lihtsalt uni peale. Kaua me magada ei saanud, kuna Peeter sain korralduse tunni pärast tööle minna. Lisaks sellele olid lapsed vallutanud arvuti ja vaatasid mr. bean multikat. Lubasime neil multika lõpuni vaadata ja nagu ikka läksime mängukale. Seal oli juba päris palju lapsi ja nii said Marlen ja Gregor teiste lastega koos olla. Lapsed läksid magama ära ja mina tegin oma koolitöö ära. Mulle juba vahepeal tundus, et ma ei saa seda tehtud, kuna esiteks ei leia sõnu ja teiseks ma ei tea kuidas osad sõnad on. Õnneks jagus mul kangekaelsust ja jupp aega hiljem olid kõik sõnad leitud, ei olnudki nii raske, kui ma arvasin. Iseenesest oli täitsa mõnus ülesanne ja ma võiks neid teinekordki teha. Seejärel helistas Peeter ja ütles, et ta ei tea, mis kell ta tuleb, kuna laadimine võtab aeg. Kuna mul oli uni, siis otsustasin magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.