18.08.2013

Peeter jõudis koju pool neli, olin saanud kiirelt kauba peale, aga paberitega läks aega. Hommikul kella kümne ajal oli äratus, kuna Peetri telefon hakkas helisema ja helisev telefon ei tähenda kunagi head. Nii ka seekord. Helistajaks oli jobu, kes ütles, et ülemus helistas ja küsis kas Peeter saaks laadima minna. Peeter tegi küll selgeks, et kuule ma alles kell pool neli kou jõudsin, aga lõpuks ütles ikka, et eks ma siis lähen. Pärast põhjendas ta oma vastust, et ei tulnud unise peaga selle peale, et ei öelda. Ma ei hakka siinkohal varjamagi, et ma sain kogu selle jama peale pahaseks. Ei ole ju normaale, et inimene saab vaevalt kuus tundi puhata ja peab jälle sõitu minema. Kusjuures Peeter ei ole ainukene juht seal firmas. Ülemus on arusaanud, et kui öeldaks, siis Peeter läheb ja teeb asja ära ja lisaks jõuab etteantud laadimis ajaks kohale. Seega võttis Peeter Gregori kaasa ja läksid kahekesi tööle. Meie Marleniga läksime turule, kuna kõik puuviljad olid otsasaanud. Uskumatul kombel, õnnestus mul parkimismajja sisse sõites kohe leida parkimiskoht ja see ei ole turupäeval üldse tavaline, midagi head võib ju minugi päevas olla. Puuvilja müüjad jäävad autost kaugemale ja seega ostsis ma ühekorraga kõik asjad ära, et ei peaks mitu korda käima. Lisaks oleks võinud kuskilt aiakäru hankida, kuna kotid olid rasked ja kedagi appi võtta polnud. Marlen ei saanud lõpuks aru miks me peame nii tihti seisma jääma. Mis viga tal minna, kui käes on paberipakk ja veepudel ja väike melon. Nii kaua, kui mina valisin arbuusi ja maksin andis teine müüja Marlenile väikse meloni kingituseks Auto juurde jõudes oli küll selline tunne, et vot nüüd kukuvad mul küll käed otsast ära. Enne, kui jõudsime turult ära tulla helistas Peeter ja ütles, et nad sõitsid sealt mööda ja lähevad tööjuurde autot ära viima, kas peavad veel kuhugile minema seda ta ei teadnud. Kuna meil olid vajalikud toimetused tehtud, siis saime sealt ära tulla ja poistele järgi minna. Ülemus ütles Peetrile, et näeme homme, mis ei tähenda muidugi seda, et ta ei või mõne tunni pärast helistada ja tööe kutsuda. Õhtul käisime lastega veel ujumas. Lisaks helistas Peetrile ülemus ja ütles, et homme hommikul kell 8 peab ta tööl olema ja läheb kuhugile mahalaadima. Seega ei mingit rahu ja vaikust, kogu aeg jagatakse korraldusi töötegemiseks.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.