17.08.2013

Võid ju varakult voodisse minna, aga see ei tähenda, et kohe magama jääd. Suurem osa magamis ajast kulus keerutamisele ja uni tuli enne ärkamist. Peetri tööl käimised, õhtused laadimised on unerütmi totaalselt sassi ajanud. Äratus oli veerand neli hommikul ja peale hommikusi toimetusi läks Peeter tööle. Mina kobisin voodisse tagasi, kuigi sama hästi oleksin võinud midagi muud teha. Mingi hetk isegi jäin magama, kuniks tuli lastega ärgata. Marleni ei olnud palavikku ja ta tunneb ennast paremini. See muidugi tähendab seda, et ta „tegeleb“ rohkem venna kiusamisega. Gregor mängib rahulikult oma autodega ja Marlen lihtsalt läheb teda igavusest kiusama. Tänane hommik olnud üks kisamine ja kaklemine, peaks nad vahelduse mõttes ukse taha tõstma. Ehk, siis tuleb mõistus jälle tagasi ja saab natukene rahu ja vaikust. Selleks, et vaikust saada läksime mängukale ja natukene aega saigi kõrv puhata. Eile sadas vihma ja lapsed läksid porilompi mängima, ikka parem kui kisada, karjuda ja kakelda ja ma ei hakanud neid keelama. Natukese ajapärast tuli üks nende sõber ja hakkas neid lombis oleva veega loopima. Keelasin tal seda teha ja ta jättis järele ja läks minema. Peagi tuli ta tagasi ja enne, kui ma jõudsin reageerida pritsis ta jälle. Lapsed tulid ütlema, et ta pritsib ja näitasid oma riideid, mis olid natukene niisked. Selle peale ma arvasin, et aitab küll lähme minema enne, kui veest tilgute. Jalutasime kanali äärt mööda kodu poole, kui Marlen leidis kõigepealt ja Gregor natuke hiljem endale puuoksa. Ja selle peale ütlesid nad, et nüüd lähme silla peale „kala püüdma“. Neile meeldib silla pealt oks vette panna ja kalapüüki immiteerida. Nii nad siis sellega tegelema hakkasid ja järsku hakkasid nad rääkima sibulapüügist. Ja natukese aja möödudes hüüdis Gregor, et näe sibul tuleb ja oh seda imet veest oli tõesti sibul. Täitsa huvitav, kuna enne pole meil sibulad vees ujunud ja neid tuli lõpuks päris palju. Marlen püüdis alguses ühe ja hiljem kahe oksaga sibulat kätte saada, mis tal paraku ei õnnestunud. Igatahes jagus neil lõbu ja huvi pikemaks ajaks. Lõpuks olin ma juba tüdinenud ja tahtsin ujuma minna ja nad olid minu plaaniga nõus. Läksime tuppa, et natukene süüa ja siis minna. Enne, kui saime söödud oli uksekell ja lapsed panid jooksuga ukse peale. Ma isegi ei jõudnud neile hüüda, et ei tohi ust niisama lahati teha. Minu suureks rõõmuks jõudsid nad ukseni ja küsisid, kes on, ukse taga oli maksu-ja tolliamet.  Ja oligi Peeter välismaalt tagasi jõudnud, kaasas väljamaa hapukoor. Tal oli hästi läinud, sai ilusti kauba mahaantud ja tagasigi tuldud. Tegin Peetrile lõunasöögi soojaks ja tema läks peale seda magama ja meie lastega basseini. Peeter peab minema õhtul jälle tööle, kuna vaja esmaspäeva hommikuks koorem peale laadida. Seega peab ta üheksa tundi puhkama ja, siis saab minna, enne ei tohi. Käisime üle mitme päeva õhtul väljas jalutamas ja mänguväljakul, vahelduseks täitsa tore. Panin mõned päevad tagasi kuulutuste lehte, et müüa karavan. Täna hommikuks oli esimene huviline mulle kirja saatnud, saatsin vastuse, aga ta ei ole rohkem ühendust võtnud. Läksid mõned tunnid mööda, kui sain järgmise kirja ja ostjal oli tõsine huvi karavani vastu. Saatsin talle lisapilte ja vastasin temapoolt esitatud küsimustele. Pärast tema järgmist kirja sain aru, kellega mul tegemist on ja miks temast ostjat ei saa. Nimelt oli tema soov , et ma annaks talle oma paypal konto ja tema kannab mulle sinna raha üle. Ja, siis tuleb tema nö esindaja kaubale järele, ühesõnaga tegemist on pettusega. Ma olen sellistega enne ka kokku puutunud, aga kuna pole mõndaaega midagi müünud, siis olin selle juba unustanud. Peeter läks kaheteistkümneks tööle ja mina nautisin rahu ja vaikust.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.