15.08.2013

Kaua ma magada ei saanud, sest kelle kahe ajal kolistas keegi ukse taga, selge Peeter jõudis. Sai oma viis alust peale laetud, tõi auto tagasi ja oligi tänaseks tööpäev läbi Marlenil oli hommikul 37,1-3 palavik ja me otsustasime toas olla, kuigi jah temperatuuri poolest oleks võinud mingi aeg isegi õues olla. Kannatame selle päeva ära ja loodetavasti homseks on see väike palavik kadunud. Kuna teised jätkuvalt ujuma ei saa, siis läksime meie Gregoriga. Kaua me seal olla ei saanud, kui tuli Peeter ja ütles, et ta peab tööle minema ja Marlen ootab meid kodus. Ühesõnaga meie jaoks totaalne ebaõnn, aga mis teha tuli välja tulla veest ja koju. Tegin veel õhtul põrandad tolmuimejaga puhtaks ja enne lõpetamist tegin harja tolmust puhtaks, kui tolmuimeja jäi lihtsalt vait. Alguses arvasin, et keegi tõmbas välja, kuid juhe oli sees, elekter oli ka alles. Seejärel avastasin, et tolmuimeja korpus on tagant poolt tuline ja seega ma rohkem teda tööle panna ei proovinud. Otsustasin, et teen hoopis prahikopsiku puhtaks ja ilmnes, et see oli täitsa täis. Huvitaval kombel leidsin ma sealt terve pesulõksu ja ma ei saa aru, kuidas see sinna sisse üldse sai. Vastu õhtut suutsid lapsed viisakalt käituda, sõid ilusti õhtusöögi ära ja ma lubasin neil multikaid vaadata. Milline meeldiv vaikus tekkis hetkega, nad ei ole mitu päeva multikaid näinud. Ma olen jätkuvalt vastik lapsevanem ja võtan telekalt juhtme ära, kui nad käituda ei oska. Eks nad kunagi tulevikus teevad mulle selle tagasi.  Peeter jõudis koju juba enne keskööd, mida ei ole viimasel ajal suht tihti juhtunud, ta ise ole ka imestunud. Ta käis ja laadis ära oldud ajaga kaks haagist erinevates kohtades täis ja sellega tema tänane missioon piirdus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.