07.08.2013

Koju jõudis Peeter natukene enne kella kolme ja, siis kurtis ta oma tehtud apsakat. Paraku enam midagi muuta ei saanud ja tuleb edasipidi olla hoolsam. Magama minnes tuli mul köha hoog peale nii, et läks veel tunnikene enne, kui mina magama jäin. Ärkasin selle peale, et Peeter tõusis voodist püsti, pani tule põlema ja hakkas kärpseid tapma. Me elame ju maal ja siin on ümberringi mitu lauta, seega on kärpsed igapäevane nähtus. Ja sellega koos levib õhus tihti peale võrratu aroom, mida mina kutsun hellitavalt „chanell nr 5“. Kuna Peeter ajas kärpseid taga vaatasin, et kell on üheksa ja tahtsin edasi magada. Otseloomulikult hakkasin jälle köhima ja sellega oli minu magamine magatud. Peagi ärkasid lapsed ja tuli neile süüa anda ja ise tundi minna. Tänane tund oli jube seda sellepärast, et minu õpetaja oli kirjutanud hispaania keelsed sõnad välja ja mina pidin ütlema, kuidas need katalaani keeles on.  Eks ole ma ei saanud poolte sõnade tähendusest arugi, rääkimata sellest, et oleksin suutnud neid tõlkida. Ta sai ise ka aru, et ülesanne läks natukene aia taha, aga mõte iseenesest oli hea. Peale seda ülesannet oli ülejäänud tund nagu tund ikka. Koju tagasi jõudes oli mul mõttes ainult üks, ma tahan magada. Nii ma, siis pani lastele multikad mängima ja läksin magama ära, Peeter polnud selleks ajaks veel ärgatagi jõudnud. Ülesse ärgates ja välja vaadates ei teadnud kohe mida oma päevaga pihta hakata. Täna on esimene päev üle mitme kuu, kui taevas on juba hommikust saadik pilves, hommikul sadas vihmagi. Temperatuur on 29 kraadi ja seega basseini me täna minna ei saa. Kuna ma olin lisaks kõigele veel laisk, siis ei viitsinud ma süüa ka teha. Selle asemele läksime hoopis välja sööma. Käisime kohas, kus maksad konkreetse summa inimese pealt ja süüa võid nii palju, kui tahad. Seal on osad toidu valmis tehtud ja samas on võimalus ise endale küpsetada. Seda viimast me ka tegime ja vahelduse mõttes oli täitsa hea. Peagi hakkas kell sinna maale jõudma, et tuli koju tulla ja hakkata telefonikõnet ootama. Huvitaval kombel tuli see kõne täna varem, kui tavaliselt ja anti käsk kohe kohale tulla. Peeter läks ja mina jäin hirmuga ootama, et mis talle eilse jama peale öeldakse. Läks natukene aega mööda ja ta helistas. Tuli välja, et keegi ei olnud eilse kohta mitte midagi öelnud ja seega tundub, et kõik on korras. Peeter saadeti servisesse koos teise juhiga autole järgi ja seal ta istuski ja ootas, kuni auto valmis saab. Seejärel läks ta laadima ja nagu sellel nädalal juba tavaks on saanud ei jätnud probleemid teda täna ka maha. Autole laetakse peale ühest kohast terve koorem, paraku ilmnes, et keegi oli jätnud haakesse euroalused. Selleks, et koorem peale saada on need vaja sealt välja võtta ja mis peamine pärast tööjuurde ära viia. Kui terve haage on aluseid täis, siis ülearused sinna enam ei mahu, samuti puuduvad haake all kastid. Peeter ise loodab, et äkki õnnestub alused pärast panna koormas olevate kastide peale. Samas ei saa ta aluseid maha ka jätta, kuna siin on nad kõik arvele ja nö defka värk. Kuidas olukord lahendeb seda näitab nagu ikka aeg. Peeter rääkis, et seal kus ta laadimas on tõusis järsku tuul ja natukene hiljem hakkas sadama. Meil oli ilm ilus ja ei olnu põhjust arvatagi, et midagi võiks muutuda. Läks paarkümend minutit mööda ja tuul tõusis, kuna toas on palav, siis on meil kõik aknad lahti. Peagi hakkasin ma aknaid järjst kinni panema, kuna tuul tahtis vägisi toast välja puhuda. Ja lõpuks jõudis vihma ka meile, ammu ei ole nii palju sadanud. Huvitav kas nüüd hakkabki sügis kätte jõudma ja soojad ilmad läbi saama. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.