05.08.2013

Peeter nägi hommikul juba palju parem välja, enam ei olnudki nii punane, kui eile õhtul. Ise ütles ta, et magada ei olnud kõige parme, kuna tuli vaadata kuidas magada. Kreemitasime ta hommikul uuesti sisse ja küll pikapeale läheb paremaks. Meie käisime Marleniga kahekesi keele tunnis ja Marlen sai raamatuid vaadata/ lugeda. Mina õppisin täna Hispaania/Katalooni riigipühasid ja lisaks veel grammatikat. Seejärel läksime koju ja käisime linnas ehituspoes, kuna meil oli sealt ühte asja vaja. Seda mida tahtsime me ei saanud ja selles ei ole midagi üllatavat. Koju tagasi jõudes oli söögiaeg kätte jõudnud ja nagu viimastel päevadel tavaks tuli lastele sinki ja mune praadida. Mind juba täitsa huvitab, kui kaua nad sinki-mune söövad, saavad isu täis, siis vist ei taha pikka aega. Seejärel oli aeg basseini minna, Peeter teatas, et tema ei tunne ennast hästi ja ta ei tule. Ei tule, siis ei tule, eks me saame ise ka hakkama. Peeterile ongi parem, kui ta hoiab täna ennast päikesest eemale. Meie käisime ujumas ära ja mõne tunni pärast olime kodus tagasi. Peagi sai Peeter kõne ja pidi tööle minema ja meie nagu ikka läksime mängukale, täitsa igav elu meil. Tänase päeva kõige suuremaks kaotuseks saab lugeda seda, et mul läks plätu katki mängukal. Kusjuures plätud maksid terve varanduse ja nüüd läks üks katki, mul kohe täitsa kahju. Ahjah saladuskatte all võin öelda, et pläetud maksid tervelt ühe euro.  Kuna ta läks katki mängukal, siis sealt oli mul vaja ka kuidagi koju saada, paljajalu oleks imelik olnud tulla. Õnneks olid lapsed jalgrattastega ja ära tulles pakkus Marlen mulle, et ma võin tema rattaga koju sõita. Täitsa heamõte, nii ma sinna ratta peale ronisin oma katkise plätu ja miniseelikuga, õnneks oli õues juba pime. Kuidagi moodi jõudsime koju ja siis tuli kohustuslikus korras mune-sinki praadida. Peagi läksid lapsed magama ja mina vaatasin filmi ja ootasin Peetri saabumist. Peeter tuli kella kahe ajal öösel ja teatas, et ta läheb kohe tagasi??? Ilmnes, et politsei oli ta teepeal kinnipidanud ja ära sõites saadeti ta künklikule teele ja üks porilapakas tuli lahti. Peeter tahtis selle kohe töö juures korda teha, aga ülemused käskisid talle koju ära minna. Ja boksi uks oli ka lukus nii, et sealt ei oleks abivahendeid saanud. Niisiis tuli ta koju võttis vajalikud asjad oma kohvrist kaasa ja läks minema. Mina läksin ära magama ja sain pool tundi hiljem uuesti ärgata, kui ta tagasi jõudis. Peeter sai porilapaka tagasi ja kedagi ei kohanud. Nii, et tööpäev läbi ja viimane aeg magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.