29.07.2013

Öösel ärkasin selle peale, et ma köhin ja see ei tahtnud kuidagi üle minna. Käisin ja jõin vett ja sõin leiba, ei miskit. Lõpuks läksin diivani peale magama, et seal saab pea kõrgemale panna ja ehk saan ka magada. Ja peab ütlema, et sellest oli isegi kasu, sain magada, kuni mitu tundi hiljem ajas jälle köhima. Hommikul ärgates olid, aga kondid kanged, ei ole just parim diivan magamiseks. Tundi minnes võtsin shampuse pudeli kaasa ja andsin selle oma õpetajale, kes alguses ei saanud midagi aru. Õnneks oli ma nii palju tark, et panin endale vajaliku teksti kirja ja nii ma talle seletasin. Temal oli muidugi väga heameel ja ta lubas järgi proovida. Peale tundi koju mines tundus, et täna on õues nii tuuline ja ujuma minna ei saa. Seega läksime mingi ajapärast lihtsalt õue jalutama. Mõned meetrid trepikojast eemal leidsime, et ilm on täitsa hea ja peab ujuma minema. Ja nii me ujuma läksime ja seal osa oma päevast veetsime. Kuna me ei teadnud nagu alati, kas jam is kell peab Peeter tööle minema, siis tulime enam vähem sellisel ajal ära nagu ta tavaliselt tööle läheb. Jõudsin söögi valmis teha ja Peeter ära süüagi, kui sai sõnumi, et tuleb minna. Natuke hiljem ta helistas ja ütles, et jõudis laadimiskohta, aga laadima hakatakse ca tunni pärast ja siis pidavat ka mitu tundi aega minema. Kas ja kui kaua tal seal tegelikult läheb näitab aeg. Meie läksime mängukale ja, kui õues hakkas pimedaks minema, taipasin ma, et sügis ei ole enam kaugel. Paar viimast päeva on ilm olnud tuuline ja temperatuurid natukene madalamad ja, siis oleme öelnud, et sügis on kätte jõudnud. Nii tahaks, et suvi ja ilusad ilmad jääks ja ei tuleks sügis ja talv. Siin on muidugi sügis-talv hoopis, midagi muud, kui Eestis, aga ikkagi. Oleme ju ära harjunud sellega, et päeval on õues sooja ca 49 kraadi ja öösel kuskil 25 kraadi ringis. Ja siis tuleb veel paksud riided kapist välja otsida jne. Ühesõnaga mul on täna sügismasendus. Peeter jõudis koju natukene keskööd ja see oli täitsa imelik ja harjumatu. Ma muidugi ei hakka siin kohal üldse mainima, et filmi ma ei saanud jälle vaadata. Panen siia filmi lingi, mida ma vaata, äkki kellegil on tekib soov vaadata. http://www.youtube.com/watch?v=wxyVmy46fHo

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.