26.07.2013

Peeter jõudis koju natukene enne kella poolt ühte, kusjuures ma ei oodanud teda enne kella kahte. Ma siin vaatan hoolega filmi ja nüüd, kus lõpuni ei ole eriti palju enam jäänud hakkab põnevks minema. Seega teadsin/ arvasin ma, et ma jõuan enne tema tulekut 2 osa ära vaadata, aga ei jõudnud. Peeter jõudis nii vara koju, kuna käis ainult ühes kohas laadimas. Tänu sellele, et ta tuli vara saime üle mitme päeva enam vähem normaalsel ajal magama. Magada ma korralikult ikkagi ei saanud, kuna vahepeal ajas köhima ja köhides on suht raske magada. Hommikul oleks nagu ikka tahtnud edasi magada, aga mis teha tuli ärgata. Ja pealegi oli mul täna keele tund ja siin ei saa minemata jätta. Ma ei hakka siin kohal mainimagi, et kui tore on lugeda, kui ajab köhima ja lisaks on hääl kähe. Kuidagi sain hakkama ja selleks nädalaks on tunnid lõppenud.  Kui me siia korterisse kolisime, siis vaatasime, et rõdu on vaip, mis peaks sinna käima. Kuna sealt vaibast pudenes mulda, siis me seda siiani lahti kerinud ei ole, kuigi oleme korduvalt tahtnud. Samuti oleme korduvalt mõelnud, et peaks vaibaga autopesulasse minema, et äkki saab puhtaks. Kuni mina lõikasin Marlenil juukseid, toimetasid poisid rõdule. Ja siis Peeter ütles, et lähem ja pesema vaiba puhtaks ja vaatame kas saab asja või viime prügikasti. Mõeldud tehtud, kulutasime 40 senti ja saime suurema mulla välja ja vaiba enam vähem puhtaks. Koju tulles panime ta rõdule maha ja kui ta ära kuivab teen ta veel tolmuimejaga puhtaks. Tundub, et see vaip ei ole algselt meie rõdule mõeldud, kuna esiteks on ta laiem ja teiseks on jupp maad lühem, aga ikka parem kui mitte midagi. Peale seda veetsime basseinides aega ja ootasime, et millal Peeter saab korralduse tööle minna. Gregor suutis minu päikeseprillidele peale astuda ja murdis sanga küljest ära. Tore ma alles ostsin need prillid ja juba on katki, kusjuures need on juba 2-3 kolmandad, mis mul selle aastaga on katki läinud. Peeter lubas mulle kallid prillid osta, kui ma suudan ühesid prille kanda viis aastat.  Ja mulle tundub, et see on suht võimatu, kuna nad lihtsalt kipuvad lagunema. Liskas jõudis Marleni sõbranna talle basseinis nätsu juustesse toppida nii, et me tulime ära koju, et näts kätte saada. Natukene tuli juukseid ära lõigata, aga midagi väga hullu ei olnud ja meil oli täna ju nagunii juuste lõikamise päev. Seejärel sai Peeter korralduse kohe tööle minna ja nii ta uksest välja läksigi. Meil polnud toas midagi teha ja läksime mängukale aega veetma. Sealt ära tulles jäi mingi auto meie ette seisma ja sealt tuli välja selle tüdruku ema, kes nätsu pähe pani. Tüdruk ise tuli ka välja ja ema hakkas uurima, kui hull asi on, et kas pidime palju maha lõikma jne. Lisaks tüdruk vabandas ja, siis nad kallistasid Marleniga ja olidki jälle sõbrad. See on see väikses külas elamise eelis, et kui laps saab kuskil mingi jamaga hakkama, siis jõuab jutt vanemateni sellest kiirelt (tema ema ei olnud basseinis). Peagi jõudis kätte aega, kui lapsed läksid magama ja mina sain hakata filmi vaatama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.