24.07.2013

Peeter jõudis täna juba varakult koju, kell oli kõigest 2 öösel. Ma just lõpetasin filmi vaatamise ja otsustasin magama minna, kui kuulsin, et keegi keerab ust lukust lahti. Käis ja imetles Peetergi meie uut ja uhket külmkappi. Vahetult enne koju  jõudmist pidas politsei Peetri kinni, küsisid dokumente näha. Ja vaatasid auto üle, st üks politseinik sikutas kõrval istuja ust lahti, aga meie autol lähevad sõidu ajal uksed automaatselt lukku. Peeter tegi talle ukse lahti ja selle peale vaadati üle pardakas ja ukse sahtel, midagi huvitavat sealt nad ei leidnud. Seejärel tehti tagant luuk lahti ja küsiti, miks jalgrattad on autos, kui nad küljeukse lahti tegid, siis nägid turvatoole ja said ise ka aru. Liskas oli küsitud veel kus kohast ta tuleb, kus töötab, kus elab ja kaua on elanud ja lubati edasi sõita.
Juba mitu ööd olen tundnud, et mul on kurk valus, isegi mõtlesin, et peaks salli ööseks kaela panema. Ja täna hommikul ärkasin selle peale, et köhima ajas, tore nüüd on mul köha mõtlesin ainult. Tundub, et midagii hullu ei ole, aga mingi hetk ajab köhima, seega apteeki rohu järele ei lähe. Kuna ma mingi aeg hommikul köhisin, siis ei saanud ma nagu ikka piisavlt magada ja olin hommikul suhteliselt uimane ja väsinud, lisaks oli kurk valus. Ja nii ma keele tundi läksingi, kuigi oleks voodisse tagasi hoopis läinud. Vahepeal köhisin ja lugesin ja nii ma oma tunni mööda saatsingi. Kuigi peaks ütlema, et see oli siiani üks raskemaid kordi, kui ikka enesetunne ei ole kõige parem, siis on raske midagi õppida. Läksin koju tagasi ja käisime jalutamas enne, kui omanik tuleb vanale kapile järele. Seejärel läksime tuppa ja Peeter vedas vana kappi õue, et saaks omanikule ta auto peale tõsta ja ujuma minna. Imekombel jõudis omanik kohale täpselt lubatud ajaks ja nii nad kahekesi vana kapi autosse tõstsid. Hispaanlased on inimesed, kes ei tunne kella ja seda on mulle korduvalt öelnud ka minu õpetaja. Enda ja minu  kohta ütleb ta, et me oleme täpsed nagu sakslasd, kuigi nemad ei ole enam nii täpsed nagu vanasti. Hispaanlaste koht saan tuua järgmise näite, kui nad peavad nt kell 9 olema tool, siis kell 9 asutvad nad alles kodust välja. Seega on nad totaalsed hilinejad, kindlasti ei kehti see kõikide hispaanlaste kohta.
Kuna Gregor ei saanud lõunat söödud ja Marlen niisama vingus, siis läksin ma üksinda basseini, rahu ja vaikust nautima. Kaua ma seda nautida ei saanud, sest kohe küsiti mu käest, et kus lapsed on, eks ole. Seletasin siis kus nad on ja miks neid ei ole ja seejärel lubati mul ujuma minna. Lõpuks jõudis Peeter lastega ujuma ja, siis oli tegemist, et neid õigel ajal koju tagasi saada. Peeter ei teadnud täpselt, mis kell ta peab tööle minema ja minul oli vaja õhtusöök teha. Seega läksime koju ja mina hakkasin süüa tegema, selle hetkel, kui toit oli taldrikus helises Peetri telefon. Logistik helistas ja ütles, et Peeter peab minema laadima, selle peale Peeter ütles, et tal läheb ca 20 minutit ja ta on kohal. Logistik sai alguses aru, et aega läheb 4 tundi, aga õnneks said nad lõpuks teineteisest aru. Siiani helitas logistic jobule ja tema ütles Peetrile edasi kuhu ta laadima peab minema ja millal. Üks päev teatas ülemus jobule, et andku Peeter oma number ja nad helistavad talle otse, mitte ei kasuta vahendajat. Kaks korda võite arvata, kas jobu oli selle peale pahane või mitte. Seega Peeter läks tööle ja meie jäi veel natukeseks tuppa. Peagi ta helistas ja küsis kas ma saan talle ühe laadimiskoha tapes asukoha otsida. Teda saadeti kuhugile uude kohta laadima, öeldi firma nimi ja linna nimi ja kõik. Jobu ei teadnud ka kus see koht asub ja nii ma otsima hakkasin. Otsisin ja ei leidnud alguses midagi, lõpuks kui õige koha leidsin, siis selleks ajaks oli jobu ka teada saanud kus see koht asub ja Peetrile vajaliku info edastanud. Peeter pärast rääkis, et kuulas tema kuidas töötajad räägivad vene keeles, aga nendega rääkima ei läinud. Ütles, et kui oleks temast rääkinud oleks ta midagi öelnud. Ära tulles oli üks naine tema juurde tulnud ja öelnud, et sa saad aru, mida me räägime. Peeter vastas jaatavalt ja naine hakkas pakkuma erinevaid riikie, kust ta pärit võiks olla. Ja kui Peetrile ükski tema poolt pakutud koht ei sobinud (Ukraina, Leedu jne), siis Peeter ütles kus kohast ta on. Ja, mis siis välja tuli naine on Tallinnast pärit ja käib juba mitu aastat siin tööl. Sinna lattu pidid nad jääma hooaeja lõpuni ja, kui leiavad teise töö, siis jäävad ka talveks. Kuna nad pidid keelt oskama, siis tahavad otsida kuhugile mujale tööd, tahavad laost ära minna. Paraku polnud Peetril pikalt aega lobiseda, kuna järgmised kohad ootasid.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.