20.07.2013

Kell 3.15 oli äratus ja Peetri tööle saatmine, nagu ikka varase hommikusöögi valmistamine ja kohvi keetmine. See järel sain veel mõned tunnid pikutada ja, siis algas päev uuesti. Ma olen juba mitu päeva vaadanud, et lastetoas oleks vaja korraldada suurpuhastus. Ja eile õhtul ma juba hoiatasin neid ette, et täna hakkavad nad koristama. Seega peale hommikusööki keerasin nende mänguasjade kastid põrandale umber. Ja ütlesin, et nad pangu asjad tagasi, aga praht jätku põrandale, samuti pangu eraldi virna paberid. Ma jõudsin seda neile mitu korda seletada lotuses, et nad saavad aru. Ise hakkasin tolmupühkima, asju ära panama, vannituba koristama, lõpuks jõudsin tolmuimejaga põranda ka puhtaks teha. Jõudes nende toani tabas mind üllatus, asjad olid kastis, samuti oli seal praht ja paberid jai se mängisid nad Marleni voodis. Põrandale oli jäetud osa mänguasju ja prahti, kuna nemad olid oma jutu järgi nii palju juba teinud, siis pidin ikka ise kõik korda tegema. Ja alustasin sellest, et kallasin kastid uuesti põrandale ja sorteerisin asjad uuesti ära. Aega võttis, aga asja sai ja lõpuks olid kõik asjad ära pandud nii nagu peab. Seega sain nende toa ka puhtaks ja hakkasin põrandaid pesema. Nemad kahekesi läksid teise tuppa laua taha kaneelisaiu sööma. Ja, kui ma nende juurde tagasi jõudsin ilmnes, et sai puru on laua peale ja laua all. Käskisin neil ära koristada, aga nad tegelesid ainult teine teise peale näpuga näitamisega, et mina ei teinud. Võtsin tolmuimeja ja tõmbasin puru kokku ja keelasin neil saia söömise ära. Peale seda, kui nad tõusid toolide pealt püsti olid uuesti kõik kohad pudised. Selle peale käskisin neil tolmuimeja võtta jai se ära koristada, mida nad ka tegid. Tihti tekib tunne, et miks ma üldse näen vaeva ja koristan, kui nad suudavad minu töö ja vaeva hetkega algus punkti tagasi viia. Ma siiralt veel loodan, et kunagi nad hakkavad arusaama korrast ja põhimõttest. Kuigi jah arvata on, et nad vihkavad koristamist alati ja, kui nad kunagi kodust ära kolivad ei kutsu nad meid külla, sest neil on koristamata. J Lõpuks läksime välja jalutama, käisime kanali ääres ja lapsed püüdsid “kala”. Teeääres kasavad puud ja seal maas on pidevalt puuoksad. Seega võtsid nad mõlemad oksa ja silla pealt panid oksa vette ja immiteerisid kalapüüki. Selleks, et huvitavam oleks panid nad lehe oksa külga ja “saidki kala kätte”. Marlen arvas veel, et oksalt on puudu konks ja uus, siis saaks päris kala püüda. Pikapeale hakkas palav ja igav ja läsime tuppa, võtsime asjad ja läksime basseini. Mõne ajapärast helistas Peeter ja ütles, et tal on koju veel paar tundi sõitu. Eks ole õhtu käes ja tema kuskil teises imaotsas. Rääkis, kuidas ta pidi mitmes kohas kaupa k maha laadima ja aeg laks jne. Järgmine hetk vaatasin värava poole ja see kaugel olev Peeter asutus reipal sammul meie poole. Ühesõnaga tegi meile head nalja. Olime mingi aja basseinis ja siis läksime poodi. Kuna meil juba mitu nädalat tagasi ütles geps töölepingu ülesse, siis läksime täna jälle kord poodi uut ostma. Peeter vaatas ja uuris erinevaid gepse netist ja omas mingisugust ettekujutust, millise võiks võtta. Poes riiuli juurde jõudes olid tarkused paraku kuhugile kadunud. Vaatasime ja uurisime erinevaid ja ei osanud nagu ikka seda parimat välja valida. Lõpuks leidis Peeter riilul alt karbid gepsudega, mida väljas ei olnud. Kuna karp oli kinnine ja müüja juhtus mööda minema, kutsus ta müüja appi. Õnneks oskas müüja natukene inglise keelt ja nii me kahes keeles suheldes saime teada, et tegemist on normaalse gepsuga. Lisaks on sellel peal kogu euroopa (k.a. eesti, läti, leedu), mida paljudel ei ole. Nii, et poest lahkusime me koos uue gepsuga, mis loodetavasti töötab paremini, kui vana. Kuna on laupäev ja meil külmkapp tühjaks saanud, siis oli meil vaja minna toidupoodi. Ja nagu ikka laupäeva õhtul oli pood suhteliselt kehva valikuga. Me oleme enne ka sattunud laupäeva õhtul poodi ja valik on suht kehva olnud. Täna polnud meil võimalust teise poodi minna, kuna kell oli nii palju, et peagi hakati poode sulgema. Poest välja tulles istus Peeter kõrval istmele ja hakkas gepsu uurima. Huvitaval kombel suudab see geps arvutada kiirelt tee sihtkohta, ta ei otsi sateliite taga. Nii, et jääb üle loota ainult, et valisime välja parima.