18.07.2013

Peeter sai hommikul jobult sõnumi, et üks ta saab minna ja ühe auto tuled korda teha. Seega läks Peeter tööle ja meie lastega käisime keele tunnis ära. Sain koju kaasa kaks raamatut lugemiseks. Mingi hetk jõudis Peeter koju, ta tuli sööma, et tööle tagasi tulla. Kui kohalikud lähevad lõunale kella 1, siis Peeter jõudis natukene enne kella 3. Kusjuures ülemus oli talle juba varem öelnud, et siesta aega on ja ei pea tööd tegama. Ah jah see auto, mille pärast ta hommikul läks ei olnud üldsegi teda ootamas, vaid oli kuskile läinud. Õnneks oli seal mingi teine auto nii, et Peeter ei pidanud niisama seal passima. Peeter läks tööle tagasi ja meie basseini, kuhu peagi saabus ka minu õpetaja. Kuna tal on silmpõletik, siis tai se ujuma ei saa ja ta tuli lapselapsega kaasa. Lisaks sellele võttis ta mulle veel päris mitu raamatut kaasa, ma ei ole ammu nii palju raamatuid lugenud, kui praegu. Nojah tavaliselt saan ma loetust aru ka, aga praegu ei saa, osad sõnad on jah tuttavad, aga mitte kõik. Istus ta siis minu kõrvale ja rääkis ja rääkis, kõigest ma aru ei saanud. Ja, siis tuli üks tema sugulane ja ta ütles talle ka, kes ma olen ja, et tema õpetab mulle keelt ja, et muidu oskan ma inglise keelt. Selle peale hakkas ta sugulane minuga inglise keeles rääkima ja hetk hiljem oli juba päris lõbus. Minu õpetaja hakkas selle peale kätega vehkima ja katalaani keeles seletama, et minuga ei tohi teistes keelts rääkida, et ma pean keele selgeks saama. Ja ma ei saanud nagu ikka kõigest aru, mida ta veel seletas, aga päris naljakas oli. Varsti tuli lapselapse ema ja õpetaja läks minema ja meie Gregoriga vaatasime uusi raamatuid, kuni Marlen ujus. Vaatasin, et varsti saab Peetril tööpäev läbi ja ta jõuab basseini tulla ja me ei hakka enne koju minemagi. Selle peale Peetr helistas ja ütles, et ta ei tule niipea, kuna peab minema jobule koormat laadima. Läksime me selle peale koju ära ja nagu ikka suundusime mängukale. Peeter jõudis ca 11 ajal lõpuks koju, sai ilusti kolmest kohast kauba peale võetud ja autogi tagasi toodud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.