15.07.2013

Hommikul käisime koos lastega keele tunnis ja nad said taaskord raamatuid vaadata. Ja mina pidin lugemist harjutama ja sõnu meelde tuletama ja osa isegi tulid. Koju sain kaasa raamatu, kus osad sõnad on antud piltidena ja ise tuleb sõna öelda. Ülehomme on jälle tund ja selleks ajaks peaks/võiks ma sõnad selgeks saada. Õnneks osasid neist ma tean nii, et pole kõige hullem..vist. Seejärel tulime koju ja saatsin korteriomanikule meili, et kus lubatud külmkapp on. Vastuseks sain, et pole problem ja lisaks, et elektri ja veearve tuleks ära maksta. Me oleme neid arveid juba mitu kuud oodanud ja maksta tahtnud, aga mida pole need on arved. Selle peale sain tema käest teada, et arved on tema käes ja ta tuleb õhtul läbi, tore saab ühe asja jälle tehtud. Selle peale läksime basseini ja koju agasi tulles jõudsime veel mängukalgi käia. Ja, siis saabus korteriomanik ja tõii arved ära ja ma kandsin talle vajamineva summa üle. Ilmnes, et arved käivad jätkuvalt tema nimel ja sinna kus ta praegu elab ja nii vist jääbki. Igatahes suht nõme, kui arved käivad kuhugile kolmandasse kohta.  Uue külmkapi peaksime saama hiljemal järgmise nädala lõpuks. Oleks vist pidanud kuupäeva ka küsima, kuna eelmine kord ütles ta järgmine kuu. Mis teha nende ajaarvamine erineb meie omast ja sellega tuleb leppida.
Peeter helistas ja ütles, et täna ta koju ei jõua, kuna nagu ikka olid plaani muutused. Paraku ei kuulnud ma kogu tema juttu, sest jobu, kellega ta koos sõidab ei keeranud raadiot vaiksemaks. Ja seega kuulsin ma enamuse ajast musikat, aga jobuga pole mõtet vaielda, see nii loll, et ei saa nagunii aru. Peeter lubas hoopis hiljem tagasi helistada ja eks siis selgub, mis toimub. Peeter helistas hiljem tagasi ja ütles, et koorem pannakse peale millagil homme…kella aega ei oska keegi öelda. Nii, et pole muud teha, kui oodata.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.