10.07.2013

Peeter jõudis kahe ajal öösel koju, sai lõpuks koorma peale ja auto baasi viidud. Koju jõudes leidis ta, et nüüd oleks paras ujuma minna, aga paraku on basseinid öösel kinni. Üldse ei peeta töölisklassist lugu, kes tahavad peale väsitavat päeva vette minna. J Kuna kell oli palju tuli lõpuks magama ära minna. Ärkasime selle peale, et keegi saatis mulle sõnumi, mida ma alguses ei viitsinud lugema hakata. Paraku ajas see mul une pealt ja ma pidin ikkagi lugema. Kuigi nagu hetk hiljem selgus ei oleks ma seda tahtnud üldse teada/lugeda. Meie väga hea sõber lahkus meie hulgast, raske haigus sai tema üle võidu. L Kahju, aga midagi pole teha, seega puhka rahus kulla sõber. Peale sellist uudist ei tahtnud uni enam kuidagi tulla ja nii me keerutasime kuni lapsed ärkasid. Söök, asjad kokku ja lapsed kooli, kuhu nad tahtsid ise väga minna. Mina tulin tagasi ja vaatasin lennukipileteid ja tõdesin, et kahjuks ei õnnestu meil hetkel eestisse tulla. Edasi tagasi piletid, pluss lennujaama ja tagasi sõit läheksid liiga kalliks maksma.
Käisin taaskord keele tunnis ja harjutasin lugemist, mis ei tahtnud täna kuidagi välja tulla, kuna mõted olid mujal. Kuidagi sain ikka oma asjadega hakkama ja lõpuks lubati koju minna. Peagi tuli lastele järgi minna, kes tulid koju näomaalingte ja oma tehtud joonistustega. Jälle kord jäi nad oma päevaga rahule, eriti muidugi ujumisega.
Ei jäänud meilgi muud üle, kui minna basseini, kusjuures meil on tavaks juba saanud, et sinna mines võtame oma vihikud kaasa. Ja nii me Peetriga õpime sõnu ja preemiaks saame ujuma minna. J Mingi hetk mõtlesime, et kuna Peeter täna vist ei pea tööle minema, siis peaksime minema poes ära käiama. Mine tea äkki homme saadatakse ta kuhugile ja, kuhu ma ilma autot saan minna. Poodi oli meil vaja minna, et osta Marleni sünnipäevaks mahlad, koogimaterjal ja uut gepsu oleks ka vaja. Ma olen vist enne maininud, et siinses koolis on selline komme, et sünnipäeva laps toob kooki ja kõrremahla. Ja ei saa ju meie teistmoodi teha, kuigi jah lapsi, kes seal suvekoolis käivad on ca 50. Kodus me nagunii suuremat pidu ei pea ja seega ongi hea, et Marlen saab oma sünnipäeva koos sõpradega veeta. Ja koogiks tellis ta juba mitu kuud tagasi õunakoogi nii, et neid saan ma homme mitu teha. Liskaks käisime uut gepsu vaatamas ja tulime samatargalt ka tagasi. Poes on piisav valik, erinevas hinnaklassis, erinevate firmade omasid. Ja vot ei osanud me lõpuks ühte teisele eelistada ja otsustasime veel taustauuringuid teha. Meie laenatud gepsu suutsin ma üks päev kivipõrandale visata ja peale seda kadusid sealt euroopa kaarid ära. Alguses arvasime, et järjekordne gepsu “nali”, ta on neid kaarte enne ka kaotanud. Seekord ei aidanud mälukaardi väljavõtmine, külmkappi panemine ja kõik muud tegevused. Tundub, et mälukaart otsustas meiega töölepingu lõpetada.
Peagi oli jälle õhtu käes ja tuli koju tulla, koju sõites hakkas äikest lööma. Ja mõne tunni pärast lisandus sellele veel müristamine ja kõige lõpuks tuli mõni minut vihma. Ülepika aja oli õhtul õhku ja ei olnud nii soe, kui tavaliselt.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.