04.07.2013

Täna läks jälle hästi, kuna Peeter on kodus ei pidanud ma lapsi kaasavõtma. Nii sain üksi käia ja lasteraamatuid lugeda, kõigest ma aru ei saa, aga õnneks on pildid juures. Peale tunni lõppu küsis raamatukogu töötaja minu õpetaja käest, et kas ta oleks nõus aafriklasele ka katalaani õpetama. Tund aega oleks minguga ja teise tunni temaga, millele ta sai kohe kiirelt ei vastuse. Selle peale läks jutt sellele, et äkki ta saab minuga ühele ajal käia. Kõigest ma nende jutust aru ei saanud, aga mulle tundus, et minu õpetaja seletas, miks mina saan neid tuned. Ja minu koolituse taga on üldsegi kool, sest sealsed õpetajad korraldasid mulle kursuse. Nii, et kaasõppijat ma endale ei saa, ms on ühepidi hea, sest ma saan kogu tähelepanu ja ehk ka kiirmini keele selgeks. Samas arvan ma, et kui peaks kahekesi õppima, siis pingutaks rohkem.
Koju tagasi tulles võtsin lapsed ja läksime Lleidasse õpikut vaatama, Peeter jäi koju hispaania keelseid vajalikke sõnu välja kirjutama. Seda õpikut, millepärast me linna läksime me ei saanud. Ostsime selle asemel hoopis erinevaid vihikuid, kus saab numbreid ja tähti teha. Küll me selle õpiku ka ükspäev saame, lihtsalt nüüd on lastele ka rohkem tegemist.
Koju tulles ootas meid lõunasöök ees ja peale seda oli aeg minna ujuma. Kell oli ca 7 õhtul, kui päike alles kõrvetas ja keegi meist ei tahtnud veest välja tuleku peale mõeldagi. Lõpuks tuli ikkagi veest välja tulla ja kodu poole astuma hakata. Basseinid asuva meist ca 500 meetri kaugusel ja poolel tee koju oli juba tahtmine uuesti vette minna. Ei hakanud enam tagasi minema. J Mulle meeldib siinse suve juures see, et siin on konkreetselt suvi, igapäev paistab päike ja õues on soe. Ma ikka vahel mõtlen eesti suve peal, kus mõned päevad on soe, siis sajab vihma ja läheb külmaks. Siin on öösel samamoodi soe ja ei pea õhtuhämaruses riieid selga panama (ma ju külmvares olen).
Lisaks käisime täna omi uusi sõpru, vasikaid külastmas. Tänase ja eilse vahe oli see, et võtsime kilekoti kaasa ja korjasime sinna rohtu sisse. Ei ole ju viisakas tühjade kätega külla minna. Kui me rohtu korjasime sõitis talitaja meist mööda ja lehvitas,jut a sai aru kuhu me minema hakkame. Varsti räägitakse külas, et eestlased on puhta lolliks läinud. Igatahes oli vasikatel heameel ja trügisid üksteise võidu aiaäärde. Ja nii Marlen ja Gregor neile rohtu söötsid. Gregor vahepeal püüdis korda majja luau ja trügijatele ei tahtnud rohtu anda. J Kui kott sai tühjaks tahtsid nad minna ja uue täie korjata, õnneks saime kokkuleppele, et teeme seda hoopis homme. Ja nii me koju hambaid pesema ja magama tulimegi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.