19.06.2013

Seega algas tänane hommik varakult, või hoopis lõppes eilne päeva hilja. Tegin Peetrile kesköise söögi ja saatsin ta tööle ära, ta läks Prantsuse alpidesse õunu tooma ja õhtuks jõuab koju tagasi. Ise läksin ka lõpuks magama, aga nagu ikka und ei olnud ja hommik jõudis liiga kiiresti kätte. Ja nii me kooli poole kolmekesi jälle läksime, mina sain ainult sealt varem tulema. Kuna eelmine nädal oli kuidagi kiire, siis ei jõudnud ma tegeleda eriti oma "lemmik" tegevusega, nimelt koristamisega. Kuna mul täna hommikuks muid plaane ei olnud, no olgu ma ei tahtnud politseisse minna ja õhtul tuleb H meile siis hakkasin koristama. Mulle tundus vahepeal, et ma ei saagi valmis enne, kui on vaja lastele kooli järgi minna. Samuti ei ole ma saanud aru,miks on vaja voodi all teritada pliiatseid, lõikuda pabereid või mänguasjade kasti panna riideid. Ega ma ei peagi kõigest arusaama, see olekski liiga lihtne. Lõpuks sain ma asjad omadele kohtadele ja ise olin enam vähem rahul, oleks tahtnud rohkem teha, aga oli vaja juba kooli minna. Kuna koolivaheaeg on lähenemas, siis igapäev tulevad lapsed koju tehtud töödega, küll joonistused, kirjutamised, arvutamised. Tänagi oli mõlemal pakk pabereid näpu vahel ja nii me mõnda aega saime toas jälle vaadata, millega nad koolis on tegelenud. Samas näitavad nende tööd mulle ka seda, mida ma pean neil koolivahe ajal õpetama hakkama. Marlenil on vaja kirjutamist ja lugemist harjutada ja Gregor peab kirjutamist harjutama. Samuti ei saa unustada keele õpete, õpetajad ütlesid,et lisaks katalaanile tuleb ka natuke inglise keelt õpetada, et meelest ära ei läheks. Nii, et meil saab suvel kindlasti lõbus olema. Peagi läksime H järgi, kes tuleb mõneks ajaks meile, et vaadata mida ta edasi teeb. Kuna H pole enne meie külas olnud, siis tegime talle ekskursiooni. Varsti helistas juba Peeter ja ütles, et nad laevad koorma maha ja siis tuleb ta koju, et hommikul jälle minna samale ringile.
Kuna suvepuhkused on algmas, siis oleks mul teile kõigile üks idee välja pakkuda. Nagu te kõik teate, siis seisab meie karavan jätkuvalt ja see oleks vaja kuidagi eestisse toimetada ja seal ära müüa. Kas keegi tahaks teist tulla oma autoga, millel on konks tulla siia ja teha endale teistmoodi puhkus. Minna karavaniga puhkama ja nautida ilusaid kohatasid siit eestini, miks ka mitte vaadata ringi Hispaanias. Nii, et kui kellegil on huvi ja soov, siis võite helistada või kirjutada, minu meil on tripet@hot.ee.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.