04.06.2013

Ma olin eile õhtul mõtetes valmis, et lähen täna ja uurin, kuidas NIE tehtud saaks. Paraku tahtsin ma natuke tarkust netist leida ja hakkasin
õhtul lugema. Koos sellega kadus ka minu enesekindlus ja seega ma täna sinna ei läinud, aga loodetavasti saan sellega homme hakkama. Vahel on kohe selliseid kohti,
kuhu sa pead minema, aga lükkad seda käiku nii kaua, kui võimalik edasi. Oskaks ma piisavalt palju keelt, siis oleks ma juba ammu ära käinud. Nii, et eks näis, mis
homme saab. Mul vahel tulevad igasugused huvitavad ideed ja mõtted, mis alati ei viia väga kaugele, aga tasuvad proovimist. Lugesin üks päev veepaastust ja eile
õhtu otsustasin, et teen ka proovi. Seega eile ma õhtul midagi ei söönud, vaid jõin ainult vett ja nii ma alustasin ka täna oma päev. Liskaks käisin väljas kõndimas ja
kaloreid põletamas. Lõuna ajal tegin lastele söögi ja ise jõin ikka vett, kuigi nälg tahtis silmanägemise ära võtta. Otsustasin, et ma olen tugev ja pean vähemalt ühe
päeva vastu, kuigi ideaalis tahaks 3-5 päeva. Viisin lapsed kooli ära ja tundsin, kuidas peavalutab, käib ringi ja üldse on kehva olla. Mõtlesin, et viskan natukeseks
pikali ja küll, siis läheb näljatunne ja muud probleemid ka üle. Sain natukene vedeleda, kui keegi andis väljast uksekella, ma ei viitsinud püsti tõusta ja vedelesin edasi.
Peagi tundsin, et mul on nõrkus ja suundusin köögi, et midagi süüa, kuna varsti vaja kooli lastele järgi minna. Võtsin natukene jogurtit ja peagi tundsin, kuidas
enesetunne läks paremaks. Seejärel leidsin, et sellist asja ma nii pea ei korda, vaid jätan mõned toiduained oma menüüst parem välja. Või, kui ma edaspidi proovin
veepaastu, siis kuskil laagris asjatundjate pilgu all, kusjuures see võiks olla päris huvitav kogemus. Õhtul mängukale minnes teatas Marlen, et hullult head ilmad on ja
õhtul läheb nii soojaks. Viimastel päevadel on mõnusalt soojaks ka meil läinud ja on loota suvetulekut. Käisime täna kohalikus tanklas autot tankimas, kuna
pühapäeval jäi see tegemata. Ma polnud siin tanklas enne käinud ja seega ei teadnud, kuidas siin asjad käivad. Tulin autost välja, tegin paagi lahti, võtsin püstoli ja siis
hakkas tankur midagi rääkima. Ma ei teinud sellest välja ja panin püstoli paaki ja midagi ei juhtunud, sellege kõigepealt tuleb maksta ja siis saab. Läksin tanklasse ja
tellisin oma koguse ära ja uuesti auto juurde jõudes ilmnes, et ei midagi ei ole muutunud. Võtsin püstoli välja ja panin uuesti ja sama tulemus. Läksin tagasi ja kutsusin
teenindaja välja, et äkki ma tegin midagi valesti. Proovis tema ka nii ja naa ja ei midagi, läks ta sisse ja tuli mingi ajapärast tagasi ja siis hakkas ka kütus jooksma.
Tundus, et ta jättis nö nuppule vajutama, et ma saaks tankida.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.