03.06.2013

Oh need esmaspäevad on tegelikult ühed vastikud päevad. Minu hommik algas nagu ikka natukene enne kella kuute hommikul, mis minu jaoks
on täielik öö. Ma saan aru, et osadele inimestele meeldib vara ärgata, aga mina võiksin ennast vabalt kuskil keskpäevast liigutama hakata. Igatahes polnud valikut ja
tuli ennast voodist välja veeretada. Tegin Peetrile hommikusöögi ja pakkisin vajalikud asjad kaasa ja saatsin ta tööle ära. Selleks ajaks oli kell saanud pool seitse ja
ma läksin voodisse tagasi. Paraku ei kuulu mina nende inimeste hulka, kes võivad alati ja iga ilmaga koheselt magama jääda. Mina keerutasin nii ja naa ja mõtlesin
kõik võimalike vajalike ja mitte vajalike asjade peale. Pikapeale hakkasin juba ootama laste ärkamist, aga nad otsustasid, et neil ei ole täna vaja vara ärgata. Ja nii ma
siis lõpuks vaatasin kella ca 20 minutit enne ärkamise aega ja alles siis jäi ma magama. Huvitav oli see, et ma nägin unes, et ma magan ja kell mängib, ma tõusin ülesse
ja hakkasin tegema vajalikke toiminguid. Mingi hetk hiljem hakkas kell mängima ja ma pidin jälle ärkama. Marlen arvas, et tema sööb hommikul jogurtit ja pakkusin
Gregoril sama toitu. Tema teatas, et tema ei taha jogurtit vaid hoopis piimasuppi, ei jäänudki mul muud üle, kui kähku makarone keetma minna. Lõpuks said nad
söödud, pestud ja riidesse ja võisime kooli minna. Marlen läks nagu ikka oma klassi juurde ja meie Gregoriga jäime tema õpetajat ootama. Ja, kui õpetaja tuli teatas
Gregor, et õpetajal on uus soeng, ma ei pannud nii ruttu tähelegi, kui tema. Muidu on õpetajal  lokkisjuuksed, täna olid juuksed sirged ja õpetaja oli täiesti teist nägu,
nii harjumata oli teda vaadata. Seega võib öelda, et Gregor on väga tähelepanelik. Kodus ootas mind nagu ikka ees totaalne segadus, kusjuures ma eile püüdsin
Peetrit veenda, et peaks koristama. Selle peale teatas tema, et sa ei korista nädalavahetustel nii, et elame tänase päeva üle. Korter korda tehtud, pesu pestud ja sain
minagi lõpuks ca 11 ajal hommikust sööma hakata, täitsa hea tulemus. Siinses koolis on seoses laste sünnipäevadega huvitav kord. Kui kellegi on sünnipäev, siis sellest
eelnevalt informeeritakse teisi klassikaaslasi, et selle kuupäevl on hommikusöök minu poolt. Nii juhtus ka täna, Marleni klassis oli ühel lapsel sünnipäev ja pakuti
kõrremahla ja mingit traditsioonilist suhkruga kaetud sai, millel peaks mingi täidis sees olema. Samamoodi tehakse ka Gregori klassis ja ma arvan, et ülejäänud koolis
ka. Ostsime eile lastele vesivärvid ja täna koju tulles nad muud ei teinudki, kui pintseldasid. Vähemalt oli neil tegvust ja selle võrra jäi kaklemiseks vähem aega. Ainuke
asi, mida me ostmise juures ei taibanud vaadata oli see, et karbis on kaasas üks pintsel, seega saavad nad vahetustega teha. Ma lubasin neile, et poodi minnes lähen ja
ostan teise pintsli veel. Pigem juba mitu tükki, sest kaasas olnud ei anna minumeelest pintsli mõõtu välja. Lisaks jõudsime käia veel ratastega sõitmas, mängukatel ja
üksi päev ei saa lõppeda ilma tom&jerry multikata. Liskas tuli mul nad veel puhtaks ka nühkida, kuna põlved ei paistnud enam välja.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.