29.05.2013

Viisin lapsed hommikul kooli ja värvast välja tulles arvasin, et eile abipakkunud ema tuleb minu juurde. Paraku ei teinud tema minust välja ja
mina ei hakkanud ka juurde minema, seega seadsin sammud panga poole. Vaatasin mina kohale jõudes oma pabereid ja pangaautomaati ja ei osanud midagi tarka
teha. Vahel harva juhtuvad siin asutused avatud olema ja seega oli panka lahti ja teller igavles laua taga. Läksin sisse teretas ja palusin abi, iseenesest mõistetavalt
inglise keelt ta ei osanud. Näitasin talle oma pabereid ja ta sai aru, mida ma tahan ja läksime pangautomaadi juurde tagasi. Teller käskis mul pangaraamatu sisestada,
seejärel tuli summa panna ja siis võttis ta ühe minu kaasas olnud paberites ja las koodilugejast läbi, nüüd tuli panna pinkood (või läks see enne, see polegi nii oluline) ja
tuli kirjutada lapsenimi. Kuna peale mind tuli veel üks ema panka, siis läks teller koos temaga sisse ja ma olin sunnitud ülejäänud tehingu ise ära lõpetama. Õnneks seal
polnud enam palju vaja teha, vajutad nõus ja nõus ja oodata kuni sain kätte paberi, mis näitas, et maksesoritatud. Isegi pangaraamatu sain tagasi, seega käik läks
hästi. Tänasin üle ukse tellerit ja tuli tulema, pärast viin õpetajale paberi, et arve on makstud. Kuna ma homme lähen kooli lastega rääkima, siis tekkis mul mõte, et
võtakas natuke kommi kaasa. Kodus meil kommi pole seega läksin meie kohalikku poodi külastama. Poes on kõik eluks vajalik olemas, aga nagu arvata oli, siis
hinnad on kallimad, kui suures poes. Seega minust siinse poe püsiklienti paraku ei saa, aga täna ostsin sealt olude sunnil mõned pakid kommi. Peeter pakkus eile välja,
et ta toob õun ja saan neid kooli kaasa võtta. Nagu hiljem selgus, siis ta ei tulegi täna koju, vaid lähevad kuhugile Alicante poole ja enne nädalavahetust ei jõua.
Andsin õpetajale kooli minnes paberi ära ja ta oli heameel küsis, et kas see ema aitas või kuidas tehtud said. Ütlesin siis talle nagu asi oli ja tal oli heameel, et hakkama
sain. Järgmine nädal pidid kehalise tunnid hakkama toimuma basseinis, mille peale ma vaatasin õpetajale imestunud näoga otsa. Igatahes hakkas ta naerma ja lisas, et
kui ilm seda võimaldab, et praeguse ilmaga ei lähe keegi basseini. Ja kui ilm ei võimalda ujuma minna, siis nad teevad lihtsalt oma tunni basseini juures õues. Kehalise
tunniks palus igaks juhuks asjad kaasa panna. Ma ei olegi enne ühesti koolist kuulnud, kus kehalise tunnid toimuks välibasseinis. :)
Hommikul võtsin ma vastu otsuse, kusjuures ühe häälselt, et täna ma olen laisk ja ei korista. Kuna ma koristada ei viitsinud, siis hakkasin hoopis suppi keetma ja tegin
magustoiduks õunakooki, seega päris ei laiselnud ka. Kui välja arvata see, et peale lõunat, kui lapsed kooli läksid tegin lõunauinaku.:)
Õhtul valisime arvutist välja vahvamaid pilte lastest, et neid teistele näidata. Me ei võtnud ju siis tulles mitte ühtegi pildialbumit kaasa, õnneks on meil arvuti väline
kõvaketas, kus on kõik vajalik olemas. Oleks ma teinud nende soovide järgi, siis saaks me neid vaadata mitu head tundi. Minu eesmärk oli valida mõlemale ca 15 pilti
ja kõik. Palju need lapsed ikka viitsivad vaadata, või palju neid üldse teiste pildid huvitavad. Kommid jagasime kahte kotti laiali ja osa said nad kohe proovimiseks, et
kas ikka sobivad kooli viimiseks ja pole vanaks läinud. Samuti panime valmis asjad, mis meeldivad Marleni, kuna tema tund on kohe hommikul ja siis pole enam aega
otsida. Kaasa võtab ta mõned raamatud, nukud, mütsi, pinkireketi ja veel mõned mänguasjad. Ma arvan, et seda kõike on piisavalt, Gregori lemmikud valime
lõunaajal välja, kuna tema tund on õhtupoole.
Peeter jõudis oma otsaga Hispaaniasse ja ootavad barsu juures õlivahetust ja, siis lähevad magama ära, et varahommikul edasi sõita.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.