27.05.2013

 Nagu ka eelnevatel esmaspäevadel, siis õnnestus tänagi mul ärgata ühe hommiku jooksul mitu korda. Esimene kord oli äratus natukene enne
kella kuut, kuigi jah ma olin enne kella juba üleval. Peetrile hommikusöök, asjad kokku ja tema tööle saatmine. Seejärel läksin uuesti voodisse, kui peagi tuli Gregor
küsima, kas ta võib juba ärgata. Ei võinud ja nii ma ta voodisse tagasi saatsin, magama jäin ma natukene enne, kui kell mängima hakkas. Hommikused toimetused
lastega, nende koolis saatmine. Koju tagasi jõudes ei tahtnud, jõudnud ja viitsinud ma midagi teha ja seega otsustasin magama minna. Olles magama jäänud tuli mul
järsku köhahoog peale ja selle lõppedes ei olnud mul enam und. Nii, et sain jälle ärgata, oi kus mulle meeldivad esmaspäeva hommikud. Iseenesest mulle meeldivad
esampäevad eriti, kui olen pere saatnud oma toimetusi tegema ja tulen ise koju tagasi. Ja saan hakata likvideerima seda kaost, mis on nädalavahetusega tekkinud.
Kuna ma olen kodune, siis nädalavahetustel ma põhimõtteliselt ei korista, tolmuimejaga vajadusel tõmban põrdanda üle. Lapsed peavad olenemata nädalapäevast
oma mänguasjad ja riided ära panema. Paraku jääb ikka neil asju laiali, eriti arvestades nende viimase aja lemmikt tegevust ajakirjadest autode väljalõikamist. Seega
on põrandatel paberiprahti, saiapuru, kuskil diivani alla mänguasju jne. Ja nii ma siis esmaspäeva hommikul tegelen asjade korda seadmisega. Nojah koolist tulles
suudavad nad hakata uut kaost korraldama, aga nädala sees ei ole neil selleks eriti palju aega. Ma ei kujuta ette, mis hakkab siis toimuma, kui varsti tuleb vaheaeg ja
nad on kolm kuud kodus. Köha on ka paremaks läinud ja magama jäädes enam pikki "köhimis" maratone ei peeta.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.