23.05.2013

Ma ei saa kunagi aru miks peab hommik nii ruttu tulema, ööd kipuvad liiga lühikeseks jääma. Lapsed ei pannud kohe ärgates tähele, et isa on
öösel koju tulnud. Hakkasime hommikusööki tegema ja koolis jaoks puuvilju valmis panema. Peale seda, kui nad olid ära söönud läksid nad multikaid vaatama ja
Peeter koputas neile, nemad vaatsid ja ei teinud väljagi. Ühesõnaga sellised näod ees, et sa ka siin tore, aga meil multikas ja ära sega. Natukene nad veel vaatasid ja,
siis kukkusid üksteise võidud seletama nagu ikka. Ma lootsin, et kuna isa on kodus, siis sobib neile ka, et isa nad kooli viib, aga kus saa sellega ei sobinud. Ja nii me
korraliku perena kooli läksimegi. Koju tagasi tulles jäime ootama, millal Peeter peab ära minema ja tunnike hiljem tuligi minna. Peeter andis eile autosse ununenud
asjad välgu ja makaronid ja läinud ta oligi. Mina istusin autosse ja läksin kõrval linna poodi. Kui me siia tulema hakkasime, siis võtsime kaasa 4 kahvlit, lusikat jne.
Nüüd hakkasid lapsed koolis puuvilju sööma karbist, koolikotte nad lõunaks koju ei too. Ja Peeter võttis endale töö juurde kahvli kaasa, jäi meile koju üks kahvel. Ja
viimasel ajal on igapäev kisa, et kes saab enne kahvliga süüa. Nii, et täna linnas käies ostsin ma neli kahvlit juurde ja nüüd peaks olema üks probleem olema jälle
lahendatud. Siin on täitsa tavaline see, et kui valgusfooris süttib roheline, siis läheb terve igavik, kui esimene auto hakkab sõitma. Toidupoest ära tulles õnnestus mul
endal selja taha saada politsei auto ja nii me koos foori taga seisma jäimegi. Mina ei ole tüüpiline kohalik ja tunnen värve, seega ma ei passi foori taga. Nii ka täna,
mina olin jupp maad eemal, kui politsei sai liikuma hakatud. Millegipärast vaatasin ma, et ma kiirust ei ületaks ja sõidaks 50 km/h ja kõik oli korras. Ja siis jäi mulle
tänava ääres silma liikulusmärk 40 km/h, kusjuures ma ei ole seda enne seal näinud. Pidurdasin hoomaha ja jäin ootama, et kas peetakse kinni või mitte, õnneks ei
peetud. 
Peale koolis olime mängukal koos teiste lastega, kui Marlen tuli nuttes minu juurde. Üks Gregori klassi poiss oli tal rätiku peast tõmmanud ja maha visanud. Seda
nägid pealt Marleni klassi tüdrukud, kes tulid teda lohutama. Hetk hiljem võtsid nad Marleni kaasa ja läksid selle posis juurde. Midagi nad poisil seletasid, aga ta ei
teinud sellest välja. Marlen koos tüdrukutega läks mängima, kui kuskilt ilmus selle poisi ema välja. Võib olla ema nägi, mis juhtus ma ei tea, aga poisiga ta riidles. Kuna
poiss midagi vastu ei öelnud, siis kamandas ema poisi koju ära.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.