20.05.2013

 Hommik algas täna vara juba enne kella kuut pidime ärkama, kuna Peeter pidi pool seitse töö juures olema. Lisaks pidin mina tema sinna veel
ära viima, kuna tööle on ca 7 km maad. Seega viisin ta tööle ära ja lapsed magasid seni üksinda kodus. Koju jõudes läksin voodisse tagasi ja nagu ma arvasin, siis
und mul enam ei tulnud, lisaks kuulasin Marlen köhimist. Lõpuks tuli Gregor ja küsis kas ta võib ülesse tõusta ja kuna kella hakkas ärkamise aega näitama, siis tuligi
juba teist kord tänase hommiku jooksul ärgata. Marlen ei oleks meeleldi veel maganud, aga ajasin ta ülesse ja saatsin kooli. Ise tulin koju ja hakkasin koristama, kuigi
ma ei viitsinud midagi teha, aga loobusin mõttest magama minna. Mitu korda ma ikka jõuan ühe hommiku jooksul ärgata, tüütuks läheb. Kooli järgi minnes ütles
Marleni õpetaja, et Marlen oli tunnis kõrva valu kurtnud. Liskaks andis ta mulle ankeedi, et saaksime selle ära täita. Ankeet on vajalik selleks, et siis kool teab kas
meie lapsed lähevad sügise siia kooli või mitte. Gregori õpetaja andis mulle samasuguse ankeedi ja nii ma nad täitsin ja tagasi andsin õhtul. Sügisest jätkavad Marlen ja
Gregor oma kooliteed samas koolis. Tulime koolist ja läksime apteeki külastama, kuna meil sai eelmine köharohi otsa ja lisaks tahtsin kõrvavalu vastu ka rohtu.
Mõlemad soovitud rohud olid olemas ja kuna summa jäi alla 10 euri, siis ei saanud pangakaardiga maksta. Kohaliku pangaraamatu jätsin ma koju ja seega läksime
koju, võtsime raamatau ja läksime sularaha välja võtma. Õnneks on kõik asjad käe.jala juures nii,et väga kaua meil see ringi aega ei vätnud. Ja peagi saime apteegist
oma kauba kätte. Reede õhtul, kui käisime jalutamas korjasid lapsed lilli ja Marlen avaldas soovi esmaspäeval õpetajale lilli viia. Kuna me eile õhtul õues olles
unustasime lilli korjata, siis läksime seda täna tegema. Marlen sai oma lilled korjatud ja saime koju sööma ja rohtusid võtma minna. Marlen alguses keeldus söömast,
aga natuke hiljem teatas, et ta tahab pannkooke. Ja nii ma taaskord tegin pannkokke, ma teen neid viimasel ajal peaaegu igapäev, varsti võin oma pannkoogi baari
avada. Kooli tagasi minnes võttis Marlen lilled kaasa ja me kohtusime enne koolini jõudmist tema õpetajaga. Marlen ulatas õpetajale lilled, kes oli siiralt üllatunud ja
pisarateni liigutatud .Ta tänas Marlenit, kallistas teda ja andis musi, see oli tõeliselt ilus vaatepilt. Peagi sai koolipäev läbi ja sellele järgnesid nagu alati kodu-
multikad-mänguväljak, kodused ülesanded jne. Magama minnes hakkas Marlen köhima, aga peagi jäi ta magama ja öö möödus enam vähem vaikselt.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.