19.05.2013

Ma ei teagi nüüd kuidas öelda, et ka taaskord või jätkuvalt. Alles me siin olime kõik haiged, lapsed ei ole siiani veel köhast täiesti lahti saanud.
Ja nüüd on neil uuesti ninad vesised peas ja tundub, et endale hakkab sama jama otsast peale. Eks see temperatuuride kõikumine õues ja koolis käimine on meid
kõige selle "heaga" õnnistanud. Varsti hakkab koolivaheaeg nii, et siis peaks see jama läbi saama.
Harjumuspäraselt läksime ka täna turule ja Peeter tegi mulle väga hinnalise kingituse. Nimelt ta ostis mulle uued ja uhked kingad ja maksis nende eest tervelt 1 euro.
hahahhahaha Kingad on klassikalised kontsaga, valget värvi ja ma loodan, et peavad hooaja vastu. Vaadates turul ringi jäi silma, et võrreldes eelnevate nädalatega on
asjade hinnad langenud. Ja see peaks tähendama ainult ühte püütakse kähku vanast kaubast lahti saada, kuna uued asjad on peale tulemas. Ja enne ostma hakkamist
tasub vaadata ringi, et mitte kallimalt osta. Tahtsime melonit osta ja ühes kohas jäi silma pakkumine 2 tükki 5 euri eest. Ei olnud just kõige isuäratavamad ja läksime
edasi vaatma. Sealt kust me lõpuks ostsime oli 2 tükki 4 euri eest, aga selle eest olid nad ka poole suuremad. Nii, et kui siin tahtmist ja aega on, siis saab riidesse ja
söönuks suhteliselt odavalt.
Koju tagasi jõudes hakkasime Peetriga köögis süüa tegema, kui järsku tuli Marlen vaikselt salakavanägu ees. Ja tegi oma peopesa lahti ja sealt tuli ka põhjus välja.
Tal tuli hammas ära, nüüd on tal esimeste hammaste kõrval tühjus, näeb välja nagu jänes. :)
Koju tagasi tulles pani Peeter kapp-riiulile jalad alla, mille mina jätsin tegemata. Ma vaatasin, et kotis olid mingid ilmelikud naelad, millel on nööp otsas ja ei osanud
neid mitte kuhugile panna. Õpetuse pealt ei taibanud ka vaadata ja sobivat kohta ma neile leida ei suutnud ja seega olin kindel, et need on ülearu. Peeter eile õhtul
vaatas kappi ja küsis, et kas midagi jäi järgi, kappil oli keskkoht vastu maad ja otsad üleval. Ma ei pannud seda tähele ja üldsegi jääb Peetril alati asju üle, kui ta
midagi kokku paneb. Ta ise ütles, et ma ei oska teda teha. Igatahes sai ta kapile jalad alla, üks asi jälle tehtud.
Käisime veel väljas jalutamas ja Peeter tegi puukoorest laevukesi ja siis panid puulehe mastiks. Lõpuks lasid nad laevukesed vette, Gregori oma tuli võitjaks, Marleni
oma läks suht kiirelt ümber. Nii kaua, kui me nägime sõitis Gregori oma püsti edasi.
Homme hommikul lähen Peeter jälle tööle ja seega pakkisime täna tema asju kokku. Kuna ta viiakse homme teise juhi poolt Barceloonasse ja oma auto ootab teda
seal. Siis tundus mõistlik saata asjad koos M autosse, et homme ei peaks teise autosse poolt elamist kaasa vedama.
Nagu ma mingi päev juba mainisin, siis oleme taaskord suutnud mingi viiruse ülesse korjata. Hetkel köhib Marlen kõige hullemini ja tuleb homme apteeki rohtu ostma
minna. Ma isegi ei imesta, et nad haiged on, kuna vaadates ja kuuldes teisi koolilapsi, siis nad kõik köhivad ja ninad on tatised peas. Katsume selle viiruse ka üle elada
ja jääme parimaid aegu ootama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.