15.05.2013

Lapsed läksid kooli ja mina meie vanasse linna, miks ma sinna läksin ei hakka ma siin koha rääkima. Ma mõtlen veel kas ja millal ma sellest
kirjutan, kui üldse. Igatahes olin mina teises linnas, kui Peeter kirjutas, et tal on Pariisi saatkonda ca 13 km ja kas ta peaks passi ja id mõlemad tegema, kuna ta lubati
seal vastuvõtta. Mina soovitasin teha kõik, mis võimalik ja nii ta saatkonda minema hakkas. Peagi teatas ta, et ei õnnestu kuidagi taksot saada ja siis ilmnes
saatkonnas, et kaasa olevad pildid ei sobib. Mis tal muud ülejäi, kui uued pildid teha, seejärel ei teadnud ta meie kodust aadressi ja mis peamine oma pangakaari pin
koodi oli ka ära unustanud. Kõike seda infot vahetasime sms teel, Peetril on need tasuta ja mina maksan loetud sendi tükist. Lõpuks õnnestus tal taotlus sisse anda,
saab ainult passi, kuna id kaardile peaks ta Madriidi järgi minema. Tänu mõistvale suhtumisele saadetakse uus pass Barcelonasse, kuhu on meilt ca 130 km ja sinna
järgi minna ei ole eriti raske. Vähemalt sai ta taotluse tehtud ja üks suur mure on vähem. Hakkasin mina koju tagasi sõitma, kui vihma hakkas tibutama. Jõudes
maantee peale vihm muudkui tugevnes ja tugevnes, kuni kojamehed käisid maksimum kiirusega ja nähtavus oli 0. Rääkimata sellest, et sõita sai ca 80 km tunnis
lubatud 120 km asemel. Õnneks jõudsin ühes tükkis koju tagasi, kui tee ei ole kunagi nii pikk tundunud. Peagi tuli lastele kooli järgi minna ja peale sööki kasutasime
võimalust ja käisime õues jalutamas. Ja nagu ilmnes oli see tark tegu, sest õhtul sadas vahelduva eduga vihma ja olime sunnitud toas olema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.