13.05.2013

Hommikul valmistusime turule minekuks, kui helistas M ja ütles, et ta on mingi aja veel kodus. Seega läksime M juurest läbi lootuses, et saame teada, mis Peetrist järgmine nädal saab. Lõpuks, kui Peeter küsis, siis ta ütles, et ta ei tea veel midagi ja ehk homme. Ja üldse võiks me ise öelda, mida ja kuidas me tahame teha. See tegemine tähendab seda, et Peetril aegub peagi pass ja meil on vaja selleks Madriidis ära käia. Madriidis asub eesti saatkond ja see on ainukene saatkond terve Hispaania peal, kus saab näpujälgi anda. Ma ei saa mainimata jätte fakti, et näpujälgi tohib võtta ainult aukonsul. Ja oh seda imet tema töötab lausa 3 päeval nädalas ja 3 tundi korraga. Uskumatu, milline töökoormus tal on ja lisaks tuleb tema juurde veel aega ka kinni panna. Igatahes tõsiselt nõme. Töö juure tagasi tulles, siis ütlesime taaskord M, et pole meie asi öelda, mida Peeter tahab teha vaid ülemus ütleb, mida tal on vaja, et ta teeks. Ülemusele tuleb lihtsalt öelda, et on vaja kiiremas korras Madriidis ära käia, nii lihtne see ongi. Või vähemalt meie jaoks on lihtne, M ei saa tihti peale lihtsalt asjadest aru ja püüab ajada mingit oma asja. Kahjuks ei kuku tal see hästi välja, kuigi oma jutu järgionta kõva tegija.
Lõpuks õnnestus meil turule ka jõuda. Küsisin täna Peetri käest, et huvitav, kui kauaks meil veel jagub isu turul käia, ta ei osnud selle peale midagi öelda. Samas, kui  midagi tarka teha ei ole, siis võib ju käia ja odava hinnaga asju osta. Turul oleku ajal jõudis M helistada ja ütles, et reedel hakkasid Lleida päevad ja selle raames toimuvad erinevad kontserdid, lastele on atraktsioonid jne. Läksime me siis Lleidasse vaatama, mis seal toimub. Esialgu olid ainult ummikud, "kuumad" hispaanalsed ei saa ju sõidetud. Lisaks oli päris palju rahvast tänavatel jalutamas ja keset linna toimus turg. Leidsime autole parkimis koha ja läksime vaatama, mis huvitavat toimub. Nagu alati jõuame meie kohale selleks ajaks, kui hakkab siesta. Seega polnud linnas midagi teha ja otsustasime, et läheme koju viime ostetud asjad ära ja tuleme õhtul tagasi. Õhtul tagasi jõudes tundus, et ei toimu üldse mitte midagi. Käisime jalutamas ja tagasi jõudes parki nägime, et rong sõidab rahvaga ringi. Lapsed tahtsid sõitma minna ja nii me hakkasimegi rongipeatust otsima. Leidsime peatuse ülesse ja jäime järjekorda seisma, seda me ei teadnud, kui palju sõit maksab. Kuna rong oli eelmisel ringil ja, et rahval ei oleks igav siis lõbustas meid kloun. Klounil oli käes raamt, kus olid alguses valged lehed sees, võttis tema taskust võlupulbrit ja lehtedele ilmusid pildid. Järgmise korraga olid pildid juba värvitud ja viimaks olid pildid kadunud. Selleks ajaks jõudis rong tagasi ja kloun läks inimesi välja aitama. Ja inimesed seisid rahulikult järjekorras, keegi ei trüginud vaid oodati, kuni rong oli tühjaks läinud. Ja alles siis läksid inimesed rongi endale sobivat kohta otsima, meil leidsid lapsed koha. Peeter alguses arvas, et ta ei tule sõitma vaid laseb teistel lastel meie kõrvale istuda. Kuna mõned kohad jäid veel vabaks, siis Peeter tuli ka.  Nii me pargis rongiga ringi sõitsime ja ise veel naersime, et hea sõita kuna ükski tuttav ei näe, ahahh. Rongi sõit oli tasuta ja lastele väga meeldis. Me oleme enne käinud Tallinna vanalinnas analoogse rongiga sõitmas ja selle eest küsiti päris palju raha. Peale rongi sõitu läksime mänguväljaku poole, kus olid erinevad lauamängu välja pandud. Seal sai erinevaid puzzlesid ja mõistatusi kokku panna. Mängisime mingit mängu, kui järsku ütles keegi hola Marlen, vot sulle ei ole tuttavaid nägemas. Tegemist oli Marleni õpetajaga, kusjuures meie ei pannud teda üldse rahva hulgas tähele. Pärast läksime kõrvale lõbustusparki, kus Marlen loopis palle auku ja mina nooltega õhupalle. Kuna me olime roostes, siis ühtegi auhinda me paraku ei saanud, aga lõbus oli vähemalt. Lisaks käisid lapsed karuselliga sõitmas ja said õhupallid. Lõpuks oli kell nii kaugele, et oli aega koju magama minna, et hommikul kooli õigeks ajaks jõuda.
Meist natuke eemal asub smart wash autopesula ja me oleme seda viimasel ajal ca korra nädalas külastanud. Seal on üleval silt, et maksta saab 0.50 sendiste ja 1 eurostega. Esimene kord, kui me seal käisime proovisime viimases lõpus, et kas 0.20 sendiga saab ka pesta, st meil jäi natuke vett puudu.. Igatahes Peeter muudkui pesi ja pesi, aga aeg otsa ei saanud. Paraku ei taibanud me vaadata, kui kaua saab 0.20 pesta ja nii me täna uuesti läksimegi. Tulemus on järgmine 0.20 saab pesta natukene üle 4 minuti, kusjuures 1 euroga saab poole vähem. Ega see nüüd meie poolt kõige viisakam tege ei ole, aga vahel võib ju rumalusi teha.