05.05.2013

Ja ongi neli kuud läinud, uskumatu. Selle päeva puhul paistis juba hommikul päike ja õues oli mõnus ja soe. Seega läksime juba harjumuspärase tegevuse juurde ja läksime turule. Ei saa kohe kuidagi nädalavahetust mööda lasta ilma turgu külastama, kunagi ei tea ju mida huvitavat võib leida. Rahvast oli nagu ikka palju ja iga nädalasete külastajatena jäi silma, et on tulnud uut kaupa. Suurim tunglemine/rabamine käis nagu ikka nende lettide juures, kus oli asjad 1-3 euri, tegemist on uute asjadega, osadel on sildid veel küljes. Minu ostsin endale suveks uue seeliku, mõtlesin pikalt, kas ikka tasub ja kallis oli ka. :) Tervelt 1 eur tuli seeliku eest maksta. Mul ei ole kunagi nii palju kannatust, et nende hunnikutes tuhlata ja huvitavaid asju leida. Ma tõstan paar pealmist ülesse ja, kui kohe midagi silma ei jää ei otsi. Seelik jäi mulle kohe silma ja seega ja ta oli mulle määratud. Samas, kui oleks aega ja tahtmist, siis nendest lettidest, kus müüakse mõne euroga leiaks kindlasti palju ja huvitavaid asju. Me pärast arutasime Peetriga, et ei kujuta ettegi, et peaks tulema Eestisse ja lastele ostma poest ca 5 euro eest t-särk. Gregor leidis endale lühikeste varrukatega triiksärgi ja lubas sellega homme kooli minna. Peeter leidis talle uue lipus ja selle üle oli poisil kõige parem meel. Mingi aeg käis ta koguaeg ringi lips oli ees, olenemata sellest, mis tal seljas oli. Ülejäänud päeva veetsime õues käies ja toas olles, meile ei lähe ju korda, mis siin ikka tarka teha on, kui ilusat ilma nautida.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.