31.03.2013

Öösel tuli taaskord kella keerata ja, kuna eile läksime hilja magama, siis magasime hommikul kaua.
Ärgates hakkasime kohe asju kokku korjama, kuna kell üks pidime oma uues koretris olema. Siis pidi omanik tulema
tooma meile teleka ja madratsi voodisse. Meie õnneks tunneme meie kella ja seega olime piisava ajavaruga kohal, auto oli
asju täis topitud. Jõudsime asjad tuppa vedada ja ma hakkasin koristamisega peale, aga omanik pole ikka tulnud. Kell oli
lõpuks kaks läbi, kui ta ka kohale jõudis. Üürilepingut ta kaasa ei saanuki võtta, kuna printeril sai tahm otsa, seega veel ei
saa ennast korterisse sissekirjutama minna. Lõpuks läks ta minema ja mina muudkui koristasin eelmise järgi. Vahepeal oli
juba tahtmine omanikule helistada, et tulgu ja tehku ise korda. Ma ei saa jätkuvalt aru, kuidas inimesed saavad nii räpased
olla, mingi elementaarne koristaminse oskus võiks ikka olla. Kaua ma koristamisega tegeleda ei saanud, kuna läksime
eelmisesse korterisse tagasi ja panime viimased asjad autosse. Selleks ajaks oli kell juba nii palju, et Peeter pidi tööle
minema, mööda minnes viisime ta tööle ära. Ise läksime viisime haagisesse madratsid ära ja tulime uude koju. Üles-alla
saime päris palju kordi käidud ja lõpuks olid kõik asjad toas. Lapsed hakkasid multikaid vaatama ja mina jätkasin
koristamisega. Sattusin nii hoogu, et isegi kella ei olnud aega vaadata, ega lastele süüa pakkuda. Mingi hetk vaatasin, et
käivad ja toovad ise endale kapist süüa, täitsa tublid. Ja, kui ma siis ühel hetkel kella vaatasin taipasin, et viimane aeg on
neile sooja sööki pakkuda, hambaid pesema saata ja magama. Magama jäämine võttis neil terve igaviku, kuigi ma arvasin,
et nad jäävad kohe magama. Eks uus koht ja kolimine tegi neidki ärevaks. Lõpuks tuli endalgi magama minna ja kuulata,
kuidas uues kohas magada on. Tegemist on tunduvalt vaiksema kohaga, kui oli eelmine. Suureks erinevuseks on ka see,
et siin elame me koridori lõpus, lift on ka teises otsas. Seega ei ole peale naabrite kellegil siia asja ja pole vaja mööda
käia. Kuna ma olen unetu, siis ei saanud ma esimesel ööl eriti magada, aga loodan, et järgnevatel asi paraneb.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.