29.03.2013

 Öö algas nagu alati lärmavad naabrid, kolistamine, liftiga sõtimine, ei midagi uut. Lõpuks, kui ma
magama jäin helistas Peeter, et ma ukse lahti teeksin. Ta oli Prantsuse alpidest tagasi, kell oli selleks ajaks pool kolm.
Rääkisime mõne sõna juttu ja juba oli kell neli tuli lõpuks magama minna. Millegipärast arvas Gregor, et kell kaheksa
hommikul ärgata ja jutustama hakata on meile hädasti vajalik. Mingi hetk läks ta teise tuppa mängima ja me saime veel
natukene aega magada. Üldiselt ei oleks tahtnud ennast üldse püsti ajada, aga lapsed tahtsid süüa. Ja lisaks oli neil vaja
Peetrile oma tegemistest jutustada ja uusi riiideid näidata. Lõpuks sai lastel toas olemisest isutäis ja nad tahtsid mängukale
minna ja sinna me ka läksime. Õue minnes nägime kõrval maja ees moslemi mees valges kleidis ja Peeter näitas teda. Ma
vaatsin ja ütlesin, et ma tean juba teda ja rääksin eilsest. Selle peale ütles Peeter, et ma tunnen ka teda juba, ma ju lugesin
eilse kohta.
Ei tea kas vabast päevast, pühadest või millestki muust tingitud, aga mängukal oli suhteliselt vähe inimesi. Ja, kuna uni
tahtis vägisi peale tulla, siis ei jäänud meiegi sinna väga kauaks. Tulime koju tagasi ja kuni ma süüa soendasin jõudis Peeter
juba magama jääda. Lapsed sõid ära ja saatsin nemad ka magama, nii me ülepika aja siestat pidasimegi. Pärast ärkamist
värvisime munad ära ja koksimist jagus pärast pikaks ajaks. Meil ei olnud üldse plaanis täna värvimisega tegeleda, aga ma
ei lubanud lastel enne jäneseid ära süüa. Kuskil veebruari alguses tulid poodi müügile sokolaadist jänesed, erinevates
suurustes. Hinnad olid ca 4 euri, mida lähemale pühad tulid, seda rohkem hakkas hind kukkuma. Eile oli pakkumine, et
ostes kaks tükki maksad ühe eest 75 senti, pole paha. Ja nii ma neile lõpuks need jänesed ostsin ja ei lubanud enne ära
süüa, kui munad värvitud. Gregor on juba mõnda aega seletanud, et tal hammas loksub. Me keelasime tal seda lokustada,
aga tema jaoks oli see uus ja huvitav kogemus. Nii ta maga minnes seda hammast loksutas, kunl lõpuks võidrõõmsalt
näitas, et tal tuli hammas ära. Tuli, siis tuli ega vägis saa kinni ka hoida. Meid teeb lihtsalt natuke murelikus, et tal nii vara
hammas ära tuli.
Homme saame oma uue korterivõtmed kätte ja saame kolima hakata. Peeter läheb pühapäeval tööle ja oligi meil juba
mure, et ma pean hakkama üksinda kolima. Nii, et õnneks saame taaskord selle protsessi koos läbi teha. Ma siiralt
loodan, et see jääb pikaks ajaks meie viimaseks kolimiseks. Ma juba ootan, et saaks asjad lahti pakkida ja, kui midagi
vaja on siis leiaks ka. Omaette teema on veel see, et kõigepealt tuleb seal teha üks suuremat sorti koristamine. Nagu ma
olen ennegi maininud, siis hispaanlased ei ole suured puhtuse armastajad. Või on hoopis vastupidi, et meie oleme harjunud
elame steriilses keskkonnas. Eks näis mis meid seal homme eesootab.
Õhtupoole hakkas vihma tibutama ja seega mängukale minna ei saanud. Mina tegin ettepaneku minna hoopis Lleidasse
kindlust vaatama, kuna meil on hetkel aega. Teistele see sobis ja nii me teele asusimegi ja isegi jõudsime õigesse kohta.
Vaatasin parklas ringi ja ei õhtegi vaba kohta, siis jäi silma, et kindluse poolt tuleb alla auto. Läksin ka ülesse vaatama ja
nägin, kuidas üks teine auto sõitis väravate vahelt sisse. Ühetgi märki ei olnud, kas tohib või ei tohi edasi sõita, seega
läksime teistele järgi. Ja oh seda imet, üleval oli mitu suurt parklat. Selle peale Peeter ütles, et all pargivad turistid ja üleval
kohalikud. Tegemist oli Seu Vella katedraaliga, mis on Lleida sümboliks. Tegemist on suure kohaga, kahjuks hakkas
vihma tugevamini sadama ja hetkel ei ole turisimi hooaega, seega me osadesse kohtadesse sisse ei saanud. Tuleb minna
teinekord, kui hooned on avatud ja ilm ilus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.