25.04.2013

Gregor seisis hommikul me toa ukse peale ja vaatas, et isa koju tulnud, hetk hiljem tuli Marlen ja nägu läks särama. Nemad ju ei teadnu, et isa kodus ja seda suurem oli hommikune rõõm. Viisime lapsed kooli ja läksime ise linna telefonikaardile järgi. Vihma hakkas sadama ja Peeter jättis tagi koju, kuna ta teadis, et ma panin selle viimati autosse. Nii me siis kahekesi jalutasime plätud jalas ja Peeter vesti väel. Kohale jõudes ilmnes, et poodi on isegi lahti ja minu "lemmik" teenindaja on tööl, kes ei räägi inglise keelt. Mina olin juba uksest sisenedes sõjakalt meelestatud ja Peeter arvas, et seda ei ole vaja. Teenindaja tõi minu paberid ja siis hakkas helistama kuhugile, kusjuures enamus aega ta helistades seal tööd teeb (töö asju ajab). Lõpuks kasutas ta tõlkeprogrammi ja andis meiel ka teada, mis toimub. Tuli välja, et minu number on nende firmasse ületoodud, aga nüüd on vaja see siduda Peetri lepinguga. Lisaks on vaja teha seda, et me saaksime omavahel tasuta rääkida. Üldiselt tore, et ma läksin koos Peetriga, sest küsiti tema dokumente ja muidu oleks vist tegemata jäänud. Pikapeal oli Peeter juba ise ka sõjakas, sest me olime seal ca 30 minutit. Viimati seal käies öeldi, et tulete võtate uue kaardi ja kõik, aga tegelikult tuleb neil seista kõrval selleks, et nad teeks vajalikud asjad ära. Igatahes on nüüd meil võimalus helistada teine teisele tasuta. Kuna me teadsime, et Peeter läheb kohe varsti tööle, siis käisime veel kiiresti poest läbi ja tulime koju sööma. Kell muudkui läks ja vahetult enne kooli minekut sai Peeter teada, et enne kolme ei lähe ta kuhugile. Tore, käisime koos koolis ja seejärel parandas Peeter Gregori rattarehvi ära ja käisime seda tanklas pumpamas. Seega sai vähemalt üksasi tehtud, tuleks veel ilus ilm ka, et saaks sõitma minna. Viisime lapsed kooli ja jäime ootama, et Peetri tööle minekut. Taaskord helistati talle mõned minutid enne kooli lõppu, seega kell oli peaaegu pool viis. Auto sõitis majast mööda, Peeter andis mulle hapukoored, mis ta prantsusmaalt tõi ja eile maha unustas. Ja nii nad itaalia poole läksid, vähemalt pidid minema. Mina võtsin lapsed ja istusime natuke mänguväljakul koos teistega, aga siis hakkas sadama ja olime sunnitud tuppa tulema. Üldse luba ilmajaam lähipäevadeks kehva ilma.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.