14.04.2013

Millegipärast tuli mulle seoses 100 päevaga kohe meelde valimised. Peale valimisi antakse uuele valitsusele 100 päeva nö sisse elamise aega ja
siis tehakse kokkuvõtteid. Mida oleme meie selle ajaga saavutanud ja mis on järgevad prioriteedid? Õnneks või kahjuks ei seadnud me siia tulles endale eesmärke,
seega kõik siiani saavutatut võib nimetada õnnestumiseks. Lootsime muidugi, et leiame siin töökoha, aga väga suuri lootusi sellele ei pannud. Nüüd on töökoht olemas
ja seda võikski nimetada suurimaks kordaminekuks. Tuleviku peale mõeldes püstitaks eesmärgiks keele selgeks saamise, tahaks nii väga juba osata ennast
suhtlustasandil väljendada. Ma loodan, et seoses sellega, et lapsed käivad koolis, siis hakkab neile keel ruttu külge ja nad hakkavad igapäev rohkem rääkima. Ja eks
siis hakkab endale ka midagi külge. Praegu kuulan lihtsalt, kuidas inimesed ümber ringi räägivad. Samas tuleb olla rahul sellega, mis hetkel olemas on ja küll kõik
ülejäänud tuleb ka. Selle nädalalõpuga jõudis suvi kohale, juba mitmendat päev on sooja üle 20 kraadi (vilus) ja päike paistab. Lõpuks ometi on kätte jõudnud see
aega, mida ma olen terve selle aja oodanud. Lapsed on ka rahul, sest õues saab käia lühikeste riietega ja seda aega on nad ammu oodanud.
Täna käisime suurel turul uusi riideid ostmas, kuna vanad hakkavad väikseks jääma. Ja üldsegi on siin tore käia turult asju ostmas, ma ei ütleks, et kvaliteet on halvem,
kui poes. Samas hinnad lausa kutsuvad ostma ja seda on kohalike pealt ka näha. Olenemate nädalapäevast ja kohast on turgudel alati palju rahvast. Olles mõnda
aega siin elanud olen tähelepannud, et seal kus on soodukad käib alati trügimine. Ja eks see on mindki ära "rikkunud". Nt ostsime Marlenile üks kord turult
sukapüksid ühe euroga paar ja nüüd, kui pakutakse kallimalt, siis ei osta.
Turul oli nagu ikka palju rahvast ja veel rohkem autosid, puudu olid parkimiskohad. Lõpuks õnnestus mul koht leida ja olin väga rahul, et õnnestus maja äärde vilusse
parkida. Olin võidurõõmus teades, et tagasi tulles ootab meid ees jahe auto, aga blondiin nagu ma olen ei mõelnud. Ma eitulnud üldse selle peale, et päike keerab ja
tagasi tulles paistab ilusti auto peale, hahaha. Nii palju, siis minu super nutikusest. Tegelikult pole ju vahet kas pargida päikese kätte või mitte, kui konditsioneer
töötab. Paraku on meil konditsioneer täitmata ja seega hetkel ei tööta. Me eestis olles mõtlesime, et peaks selle ära tegema, aga siis oli ju talv ja külm. Ja kui eestis
tuleb tali ootamatult, siis  meil tuli suvi ootamatult. Eelmine nädal ühest kohast küsisime täitmise kohta ja seal ei olnudki kõige hullem hind. Meie korteri peremehel on
autoremondi töökoda ja seal saab ka konditsioneeri täita. Peab millagi minema ja küsima, kui palju tema tahab, äkki saab soodsamalt. Lisaks peame hakkama
õlivahetusel ka mõtlema, kuigi enne siia tulekut vahetasime. Vahel ise ka ei usu, kui palju me juba kilomeetreid maha olema sõitnud. Samas me oleme palju käinud ja
näinud ka. Nüüd kus Peeter käib tööl ja lapsed koolis on seda sõitmist tunduvalt vähem.
Peeter ongi see nädalavahetus tööl ja seega peame ise hakkama saama. Igatahes eile ta ütles, et neil oli autos üle 40 kraadi sooja olnud, inimesed olid rannas ja lapsed
vees. Peeter on hetkel nö allpool ja eks seal ole soojem, kui meil siin üleval. Mõtlesin ka, et läheks täna mereäärde, et mis see tunnike sõitu on. Õnneks oli mul nii
palju mõistust peas, et vaatasin ilmateadet. Ja sellepeale kadus mul isu ära, temperatuuride vahe on ca 5 kraadi ja paraku külmema poole. Seega meri peab meid veel
mõnda aega ootama. Peaks hoopis mägesid vallutama minema. Mängukal istudes paistab silma üks mägi, mis on lumine, peaks seal ikka ära käima. Kõiki asju ei saa
see nädal ka ära teha, seega jätame midagi tuleviku tarvis. Homme algab jälle aripäev ja saab kodu-kooli vahet käia ja lastel ka lõbusam.
Peeter andis teada, et kui hästi läheb, siis ta jõuab juba reedeks koju, ma ei hakanud küsim, mis kuupäeva, kuu ja aasta oma ta silmas peab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.