13.04.2013

Kooli vabapäev, oh tuleks juba esmaspäev. Uskumatu, kui ruttu võib ära harjuda üksinda olemisega tahaks tänagi rahu ja vaikust saada. Kuna
seda võimalust ei olnud, siis läksime naaberlinna turule. Ilmad on meil suviseks läinud ja vaja lastele sobivad jalanõud osta ja seda ma turul teha plaanisingi. Nagu ikka
läks seegi kord plaan vett vedema, lihtsalt ei olnud midagi osta. Üldse tundub mulle kõrval linna turg kehv olevat, kusjuures eelmine linn kus me elasime seal on
tunduvalt parem turg. Ja eks ma järgmine nädal lähen ja vaatan, mis ma sealt neile huvitavat saan. Polnud muud valikut, kui tuli minna kingapoodi, enne muidugi tuli
leida parkimiskoht. Ja see meil ka lõpuks õnnestus, varsti ma hakkan rongiga sõitma, hoiab aega kokku. Kingapoes läksid mõlemad lapsed oma suunas ja hakkasid
mulle võidu erinevaid jalatseid näitama, mis neile meeldisid. Ja said veel mu peale pahaseks, kui ma kohe ei vaadanud ja ei kiitnud heaks. Kuna Marleni riiul oli
lähemal, siis läksin temale kõigepealt vaatama. Ja uskumatul kombel leidsime suhteliselt kiiresti sobivad kingad, ma loodan, et need peavad vastu ka. Gregor selle
peale tegi nägusid, et õde sai ja tema jälle ei saanud midagi. Läksime siis poiste riiulite vahele ja Gregor hakkas kõik võimalikke kingi mulle näitama. Talle leidsime
tennised, mis talle endale väga meeldisid, kuigi mina oleks hoopis midagi muud valinud. Gregor teatas, et üks tema tüdruk käib samasugustega ja kus tema siis saab
halvem olla (tema tüdruk-klassiõde).
Üks päev ei saa õhtusse minna ilma mänguväljakul käimiseta ja nii tuligi mul minna "karistust" sinna kandma. Olime mõnda aega seal olnud, kui tüdruk sattus Gregorist
vaimustusse. Ta hakkas Gregorit taga ajama, viimane jooksis tema eest koguaeg ära. Ja, kui ta Gregori kätte sai, siis tahtis kohe kallistada. Gregor tuli istus minu
kõrvale ja tüdruk tuli kohe tema kõrvale, see oli nii naljakas. Ma pole kindel, aga see tüdruk vist käib Gregori klassis, Gregor ise ka täpselt ei teadnud. Mõlema lapse
klassis on ca 14 last nii, et ma pole kahjuks neid kõiki veel jõudnud meelde jätta.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.