05.04.2013

Esimesed kolm kuud on läinud mööda nii, et pole arusaanudki. Uskumatu me oleme juba täitsa kaua ära olnud ja ei tunne jätkuvalt vajadust
tagasi tulla, puudust ka ei tunne.
Hommik algas taaskord koristamisega ja seejärel otsustasime linna minna. Esimest korda võtsin kätte ja läksin üksinda st koos lastega Lleidasse, siiani oleme seal
Peetriga koos käinud. Linna sõites tundus, et mis see siis ära ei ole, aga kui linna sain jõudsin korra isegi mõelda, et miks ma siia tulin. Õnneks läks see mööda ja
jõudsime õige poe parklasse. Kuna täna on reede, siis oli parkla loomulikult autosid täis. Vabu kohti praktiliselt polnud või, kui olid siis mina sinna ei mahtunud. Nii ma
siis tegin mitu tiiru peale ja olin juba valmis loobuma, kui lõpuks õnnestus ennast ära parkida. Auto ei jäänud küll kõige paremini, aga otsustasime kiiresti ära käia.
Nimelt oli meil vaja teha juurde korteri võtmeid, hetkel on meil ainult üks komplekt. Saime võtmed tehtud ja ütlesin lastele, et lähme kuhugile teise poodi ja nii me
autosse läksime. Nemad ei olnud minu plaaniga eriti nõus ja arvasid, et pargi auto paremini ja lähme vaatame poes ringi. Tuline nende soovile vastu ja nii me ka
tegime. Poes õnnestus meil esimest korda müügilt leida vahukoort, siiani oleme näinud ainult valmis kujul, seda mis pudelis on. Paraku see süüa ei kõlba ja me
arvasime, et siin ei olegi. Seega saime täna osta vahukoort ja seejärel võtsime tordipõhja ka, et ise torti teha. Reede ka ja Peeter peaks ka koju jõudma. Teisest poest
saime veel maasikaid ja nii me maasikatori teemegi täna. Linnas käik läks seega asja ette ja meil õnnestus koju tagasi ilma seiklusteta jõuda. Kasvatasin linnas käies
iseloomu ja ei võtnud gepsu isegi pardakast mitte välja. Tunudb, et ma olen juba suuteline Lleidas ilma gepsuta sõitma, kuigi ma ei saanud alguses aru, kuidas see
üldse võimalik saab olema. Lihtsalt harjutamise küsimus ja nii lihtne see ongi.
Peeter ütles, et tema on ikka veel itaalias ja, kui hästi läheb, siis homme millagi peaks jõudma. Nagu ma arusain, siis olid mingid probleemid või millestki tekkis
segadus ja sellepärast nad peav ikka veel seal olema. Nad peaksid keskööl sõitma hakkama, paraku neil palju aega ei ole raisata. Kuna nad läksid pühapäeval tööle,
siis peavad nad homme koju jõudma või siis tuleb neil kuskil teha puhkepäevad (43 h) seismist. Nii, et eriti vahva saabolema, kui nad ei jõua.
Meie tegime koogi valmis ja jõudsime juba pool ära süüagi. Tordipõhi ei olnud suurem asi, nagu ikka kerge sidrunimaitsega. Vahelduse mõttes oli hea midagi
teistsugust süüa.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.