04.04.2013

Tüüpiline meeleheitle koduperenaise päev, lõputu koristamine. Mulle tunudb, et ma käin päev läbi,
tolmulapi ja põranda pesuõmbriga ringi. Ja tulemus peaks olema ülim puhtus, aga kus saa sellega. Selleks ajaks, kui jõuad
koristamisega algusesse tagasi on keegi seal juba segamine ajanud või maha ajanud. Ei ole see lastega elu sugugi kerge, neile hakkab juba vastu minu pidev koristamine. Hetkel tunnen kõige rohkem puudust sellest, et meil ei ole tolmuimejat. Nii, et meie järgmine suurem ost saab olema tolmuimeja.
Käisime täna lastega kõrval külas poodides, mõnda asja oli juurde vaja. Samas oli vahelduseks hea saada kodunt välja. Ma pean ju harjutama autoga manööverdamist siinsetes parklates, sellega harjumine võtab aega.
Õhtul käisime nagu ikka, kes jalutades, kes rattaga oma linnas jalutamas. Lisaks tahtsid lapsed lilli korjata, teeääres olid moonid, karikakrad ja viljapead. Nii, et meie esimene kimp värskeid lilli on olemas, mida meil ei ole on, aga lillevaas. Tuli asjale läheneda loominguliselt, võtsime autost veepudeli ja lõikasime pudeli pooleks ja oligi vaas olemas.
Peeter teatas, et tema on itaalias ja jääb loota, et ehk ta jõuab homme tagasi.
Ma panin mõned pildid ülesse näha saab album.ee kasutaja uurivelement. Pilte on seal vähe, aga vähemalt midagigi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.