03.04.2013

Minusuguse unetu jaoks möödus öö nagu tavaliselt, st vahtisin lage. Täitsa tüütuks hakkab see juba
muutuma. Hommik algas kell 4, kui Peeter hakkas tööle minema ja tuli hommikusöök teha. Seejärel sain natukene veel
voodis vedeleda, kuni lapsed ärkasid ja oli aega minna maakleriga kohtuma. Kuna meil oli kellaajaliselt kokkulepitud, siis
imekombel oli ta olemas. Ütles, et omanik kannab meile homme raha tagasi, kui palju seda tema ei tea. Tahtsin teada, kui
palju eest me kulutasime vett, elektri ja gaasiga, aga ta ei osanud/ ei tahtnud öelda. Seega jään ootma, milline summa
lõpuks tagasi kantakse.Lõpuks jõudisme teemaga nuku juurde ja ilmnes, et tal ei  ole seda veel ikka. Nüüd sain ma teada,
et nuku pani pihta täiskasvanud naisterahvas, kes pidavat seda eitama. Ja väitma, et tema ei ole seda teinud, kusjuures
viodeo pealt on seda näha. Ja taaskord hakkas ta mind süüdistama, et ise jätsin asjad ripakile. Ja see on hispaania, siin ei
tohi midagi kuhugile jätta, kohe pannakse pihta. Kus krt mina pidin seda teadma, ma ju alles loetud kuud siin elanud. Ja
üldsegi saaks ma oma süüst aru, kui ma oleks jätnud asjad kuhugile õue peale vedelema. Tegemnist oli siiski terpikojaga,
mis käib lukku ja kus on kaamerga, mis kõike salvestab. Taaskord pidi ta täna nende juurde minema ja homme mull
helistama, kui nuku käes on.Ütelsin talle, et kui nukut tagasi ei tule, siis lähen politseisse ja teen avalduse, kuna
videosalvestis on olemas.. Ta lubas, et helistab kui on nuku kätte saanud, ma ei viitsi enam tema jutte niisama sinna
kuulama sõita.
Pärast käisime veel turul ja ostsime nagu alati maasikaid. Kasti (2 kg) eest küsiti 4.50, kuna ma seal valisin kaste, siis selle
ajaga lasti hinda alla ja saime kasti kätte 4.- Eks nad vaatasid, et kella hakkab nii palju saama, et varsti on turg läbi ja
mida rohkem nad müüvad seda kasulikum neile endile on. Ja, mis meil ikka soodsama hinna vastu olla saab.
Mänguväljakul küsis üks kohalik tädi, kas me oleme sakslased.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.