02.04.2013

 Lõpuks said pühad läbi ja tavaelu hakkas pihta. Hommikul vaatasibn, kuidas koolilapsed käisid
õues kehalise tunnis ja üldse oli palju inimesi liikvel  Seega läksime eelmise korterivõtmeid ära andma.Enne otsustasime
käia dussi alla ja pesta põrandad puhtaks. Majas väljudes saatis Peeter sõnumit, et ta jõuab peagi baasi ja siis on tal
vähemalt 9 tundi vabaaega. Seega jäi mulle piisavalt aega, et võtmed ära viia ja poes käia. Sõitsime kinnisvarabüroo
juurde ja ma leidsin kohe parkimiskoha, see juba tekitas tunde, et midagi oln valesti. Kohale jõudes ilmnes, et uks on
lukus ja kedagi ei ole. Helistada ma ka ei saanud, sest telefon on Peetri käes. Ei jäänud muud üle, kui oodata, peagi tuli
maakleri naine ja me saime uksest sisse. Küsis, kus ta mees on, et sooviks võtmed ära anda ja palusin tal helistada ja
küsida, millal ta tuleb. Kuna mina kahjuks hispaania keelt jätkuvalt ei oska, siis rääkisin inglise keeles. Tema inglise keel on
veel hullem, kui minu hispaania, ma oska juba rohkem sõnu, kui tema. Lõpuks ta helistas mehele ja mees lubas mulle
tagasi helistada. Ootama polnud mõtet jääda ja nii me ajasime ülejäänud asjad korda ja läksime Peeterile järgi. Seejärel
läksime koju ja Peeter hakkas tegelema vajalik kodutöödega. Oh seda imet tema käe läbi hakkasid radikad tööle, kus
juures mulle jäigi arusaamatuks, mida ma valesti tegin/tegemata jätsin. Nüüd on toas vähemalt soe ja ilmnes, et omanik
keeras boilerit valele poole. Ühesõnaga osa probleemidest on lahenduse saanud. Mina suutsin taaskord mööblit ringi tõsta
ja nii ehk mõneks ajaks jääbki.
Mingi ajapärast läks Peeter siestat tegema ja meie lastega hakkasime kokkama, tegeime kooki ja ise spagette. Hiljem
tahtsime õue jalutama minna, kui saime teada, et Peeter läheb tööle alles homme hommikul. Seega otsustasime vanasse
linna tagasi minna ja maaleriga rääkida, kes polnud siiani suvatsenud helistada. Kohale jõudes nägime, et ta räägib õues
kellegagi juttu, läksin temast mööda ja ta ütles, et tal läheb 10 minutit. Selge ootame ära, ta rääkis veel mingiaega ja siis
istus autosse ja ütles, et 5 minutit. Paraku ma ei vaadanud, kella, aga aega kulus tunduvalt rohkem. Lõpuks oh imet ta tuli
ja me jõudsime tema kontorisse. Sisse minnes naine ütles talle midagi ja ta läks sõnagi lausumata minema. Tore saime veel
oodata, nagu meil ei oleks midagi tarka teha. Ühel hetkel ta saabus ja hakkas mulle seletama, et ta pole veel nukut kätte
saanud. Ja üldse püüdis kogu süüd minu kalea veeretada. Tegi selgeks, et kui tema jätaks oma auto õues tunniks ajaks
lahti, siis 5 minutiga olek ssee juba varastatud. No leidis ka alles võrdluse, ma jätsin asjad kinnisesse trepikotta, kus on
valvekaamera.Seda ma talle ka seletada püüdisn, kuni ta hakkas minu peale juba karjuma.Lõpuks jõudsime asjaga
niikaugele, et ta rahunes maha ja ütles, et majaomanik helistab mulle ja siis saan talle ise oma probleeme seletada. Ja
lubas, et täna õhtul saab ta nuku kätte ja homme saame meie kätte. Selge eks tuleme homme uuesti ja loodame parimat.
Õhtul helistas majaomanik ja sain talle oma probleemid ära rääkida tundus, et ta sai aru. Kuigi tegi selgeks, et maakler oli
inimestega suheldnud ja keegi ei olevat kurtnud, et lärmakas on. Ja üldse miks ma ise inimestele ei öelnud, et nad
vaiksemalt oleks. Taaskord jäi seega minu sõna tema oma vastu, ütlesin omanikule, et ma ei saa ju ütlema minna, kuna ei
oska keelt. Lubas homme maakleriga rääkida ja eks siis selgub, kuidas me oma rahad tagasi saame. Ma olen suht kindel,
et nendega tulev veel jama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.