01.04.2013

Hommikul ärgates ja kella vaadates avastain, et kell on 11 ja me kõik veel magame. Peagi ärkasid
lapsed ja hakkasime asju kappidesse panema. Kuna mulle lastetoas olev riidekapp ei meeldinud, siis lohistasin selle
arvutituppa, siin rohkem ruumi. Seejärel tegime tiiru linna peal ja ilmnes, et me ei elagi nii väikses kohas, kui ma alguses
arvasin. Seda ma ei tea, kui palju siin inimesi elab, aga ma arvan, et piisavlt palju.
Tuppa tagasi tulles oli mul vaja nagu ikka toimetama hakata. Juba eile mõtlesin, et peaks laste ja endi magamistoad ära
vahetama. Aga siis oli kell palju ja mõtlesin, et teeme seda kui Peeter koju tuleb. Nii kaua ma oodata ei viitsi ja seega
tõstsin voodid ise ümber ja tulemus jäi minumeelest parem. Ja pealegi oleks Peeter hakkanud kõige pealt mulle rääkima,
et kas kas seda ümber tõstmist on ikka vaja, miks, jne. Tal oleks piisavlt palju küsimusi enne tegemist olnud, seega tegin
ise ära.
Käisime veel õues rullikute ja rattaga sõitmas ja nii see päev pikapeale läbisaama hakkaski. Õhtul tahtsin lapsed dussi alla
panna, kui tegin avastuse, et kraanist utleb liiga jahe vesi. Mõtlesin, et äkki on keegi boileri seinast välja tõmmanud ja
läksin vaatama. Juhe oli seinas, aga seier oli liiga madalal. Eelmine päev korteriomanik keeras omaarust boileri kuumema
peale, aga liiga vähe keeras. Seega pesama täna ei saa, rääkimata sellest, et radikad on ka külmad, kuna ma ei oska neid
tööle panna. Täitsa tore elu. Igal radikal on peal displei, kus saab panna paika kellaaeja ja temperatuuri. Minu
korraldusetele need igatahes ei allu ja seega täna me elektrit ei raiska. Homme toon haagisest puhuri ära ja siis on
magaminnes natukee soojem.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.