25.03.2013

Nüüd tuleb ennast kokku võtta ja minna korter ära anda ja siis saab minna mänguväljakule. Tuleb taaskord tore ja tegude rohkem päev.
Korteriga sain ühelepoole ma vähemalt loodan, kuigi kahtlustan, et rahadega võib jama tulla. Läksime siis lastega kohale ja ütlesin, et me soovime lepingu lõpetada.
Mind vaadati imestunud näoga, et mismõttes te ju alles kolisite sinna. Küsiti põhjust ütlesin, et seal oli ole võimalik magada, kuna naabrid koguaeg kolistavad ja seinad
kostavad läbi ja lifti müra segab ka. Sellepeale vaatas ta mind ja see on põhjus. Õnneks oli mul trump tagataskust võtta ja rääkisin talle, et Marlenilt varastati nukk
ära. Ja lisasin juurde, et me ei saa elada majas, kus on vargad, kui pead muretsema kas keegi teeb su auto või korteri tühjaks. See jutt tegi teda juba murelikus ja ta
sai aru, miks me tahame ära minna. Ta ütles, et tuleb meie majja ja vaatab video üle, et kes seda tegi. Lisaks küsis kas ma tahan teha politseile avalduse...mida veel
ma ei hakka ju nii väikse asjapärast politseisse minema. Mul ei ole vaja mingit märget, et vot tegin avalduse. Lepisime kokku, et annan 2 aprillil võtmed üle.
Sellega ühelpool ei olnud enma pääsu ja tuli mängukale minna. Kuna ilm oli suht kehva tuuline, siis hakkas mul endal jahe ja läksime teisele mängukale. Seal oli teise
lapsi ka ja nii nad mingi aja seal toimetasid. Seejärel tulime sööma, kuna Gregor ärkas hommikul ligga vara, siis tuli tal lõunauinak teha. Aeg võttis ja magama ta
lõpuks jäi. Läksime õue, et teha õhtune tiir mängukale, aga vihma hakkas tibutama ja sellest mõttes ei tulnud midagi välja. Võtsime hoopis arvuti ja auto ja läksime
"neti restorani" filmi vaatama. Tagasi jõudes oli välja pime ja sadas seega tuli tuppa minna. Eile külas käies võtsin endale igavuse peletamiseks mõned raamatud kaasa.
Ja nii ma täna suht skeptiliselt meelestatuna hakkasin lugema Kerttu Rakke "Kordustrükki". Ma ei ole kunagu ühtegi tema teost lugenud ja seega ma arvasin, et vaevalt
see midgi huvitavat on. Igatahes läks vastupidi ja raamatu sain ma käest ära, kui ta läbi sai. Raamat koosneb tema poolt kirjutatud erinevatest jutukestest, millega
lihtsalt lähed kaasa ja tahad teada, mis saab edasi. Ma isegi ei mäleta, millal mul viimati oli aega raamatut lugeda, igatahes oli täitsa hea vaheldus. Vahepeal muidugi
tegin lastele süüa, õhtuse pesu ja saatsin nad magama. Kusjuures Gregor oli veel päris pikalt üleval tundub, et ta ei ole harjunud enam päeval magama. Ja kuna õhtul
sadas, siis ei saanud piisavalt energiat kulutada. Seda ei olegi mõtet vist mainida, et nii kui õhtu käes hakkasid naabrid oma igaõhtuste toimingutega pihta. Nii, et mõni
asi ei muutu, tuleb see nädal siin veel vastupidada ja loota, et uues kohas on vaikne.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.