24.03.2013

Hommikul tegelesime kodustetöödega ja siis läksime naaberkülla turule. Millegipärast turgu ainult ei olnud, mis teha. Vaatasime hoopis, et
inimesed on sõitnud alla jõeäärde ja läksime vaata, mis huvitavat toimub. Osa inimesi oli jalutama tulnud, enamus püüdis kala, kusjuures keset linna. Seda kas keegi
reaalselt kala sai ma paraku ei näinud, aga kalamehi oli küllaga. Liskaks leidsime ühe põõsa juurest koduhaned, huvitav kas keegi kohalik hoiab oma linde seal. Kuna
teise põõsa alla oli visatud mitu kotitäit toitu. Hästi palju oli kohalikke liikvel, kuna tavaliselt pühapäeval ei ole neid näha. Paljudel olid käes palmioksi meenutavad
oksad ja mingid teistsugused ka. Arusaamatuks jäi, kus kohast nad nendega tulevad ja miks nendega ringi käivad. Neid oksi oleme näinud poes müügil ja teinud
järelduse, et need on algavateks pühadeks olulised. Eile tekkis mingi hetk arvamus, et ehk nad lähevad nendega kirikusse, aga kuna nendega mindi erinevates
suundades, siis vaevalt. Loodetavasti saame järgmine nädal aru, milleks need head on, lihavõtted on hispaanlaste jaoks kõige tähtsam püha. Ja siis pidid nad kõik
kuhugile massidena sõitma hakkama. Teed pidid umbes olema ja liikluse valitsema kaos. Tundub olevat analoogne nagu vanasti oli reede õhtul Tartu maanteel. Pärast
läksime M juurde vormel 1 vaatama ja normaalset netti kasutama. Lisaks naersime nalja, et meil on varsti kaks korterit ja haagis, M leidis, et me oleme andekad nii
lühikese ajaga palju asju hankinud. Tegelikult ei ole üldse naljakas, kui me praeguse korteri ära andmisega probleemid tekivad. Ja homme saan ma loota ainult
iseendale, kuna Peeter läheb juba kella kuuest hommikul minema. Vaevalt neilgi kerge saab olema, kuna koorma mahaandmisega tekib tõenäoliselt probleem. Neile
pandi Madriidis peale 66 alust jogurteid ja, kui M helistas ja küsis, mis kell mahalaadimine. Ta sai kellaaeja teada ja siis öeldi, et maha anda on ainult 1 alus, tema
vaidles vastu, aga targemaks ei saanud. Igatahes laevad nad Barcelonas maha ja siis lähevad Milaanosse. Itaalia on koht, kuhu oleme tahtnud Peetriga ammu minna,
aga pole saanud. Ja nüüd läheb tema ja mina ikka ei saa. Ta lubas minu kisuks minna pizzat sööma ja mulle pildi saata. :) Nii, et tuleb mul ka millagi seal ära käia,
õnneks kkäib Barceloonast Itaaliasse laev.
Kuna Peeter peab hommikul vara ärkama, siis läksime kõik varakult magama (lapsed oma tavaliselt ajal). Peagi nad kõik magasid ja mina muudkui keerutasin ja
keerutasin. Lõpuks olin enne kella üleval ja tegin hommikusöögi Peetrile valmis ja saatsin ta ära. Ise läksin voodisse tagasi, aga nagu arvata oli magada ei saanud.
Lõppuks jäin magama, aga siis ajasid lapsed mu juba ülesse.