21.03.2013

 Nagu arvata oligi, siis oli taaskord meeldiv öö. Ma ei saa vahel aru, millega meie naabrid öösel tegelevad ja milleks on vaja seda just öösel teha.
Näiteks pool kaks öösel nihutas ülemine toas mööblit??? Ma ei hakkagi rääkima sellest, et koridoris oli vaja uksi paugutada ja kõva häälega rääkida. Või räägiti
hoopis kuskil toas ja seinad kostsid läbi. Kes seda teab, igatahes jõudis lõpuks kätte hommik. Tegime oma tubased toimimgud ära ja läksime välja. Mingi ajapärast
sain Peetrilt sõnumi, et tal on päeval mõned tunnid vaba aega ja ta tuleb koju. Kõlas täitsa uskumatult ja ma ei hakanud esialgu lastele seda ütlemagi. Mine tea äkki
tuleb plaani muutus ja, siis lapsed pärast minu peale vihased, et ma valetasin. Kuna ma polnud lõunaks veel süüa teinud, siis läksime poest läbi ja seejärel koju süüa
tegema. Lõpuks ütlesin lastele ka, et isa tuleb koju neil oli väga heameel selle peale. Ja ühel hetkel lasi keegi alt uksekella, lapsed tegid lahti ja, siis oli kuulda, kuidas
lift jäi meie korrusel seisma. Ja kõlas uksekell, tegin ukse lahti ja oligi Peeter. Küll mul oli teda heameel näha, kuigi talle jäi mulje, et ei ole. Ma lihtsalt ei
osanud/suutnud oma rõõmu välja näidata, kuna ma teadsin, et see on vaid hetkeks.:( Peeter tõi meile prantsusmaalt hapukoort, heeringat ja, kuidas saa ikka ilma
maasikateta koju tuled. Seejärel rääkis ta, et nad sõitsid selle ajaga maha peaaegu 3000 km. Täna öösel tõmmati neil paagist ära ca 300 liitrit kütet, mis oli selle reisi
kõige suurem jama. Kuigi nad olid ööbinud valgustatud parklas, kus peaks olema turvaline ja seal oli teisi autosid veel. Peeter soovitas M, et öelgu ülemusel, et nii
juhtus, aga too vastas, et siis pannakse võrgud peale ja ei saa ise vahel võtta. M pidi midagi välja mõtlema ja kaotsi läinud kütuse mahakandma, kuidas ta seda teeb
on juba tema asi. Paraku said kodus oldud tunnid kiirelt otsa ja nii me Peetri tööle tagasi viisime. Ees on ootamas uus reisi Madriid-Andaluus- Perpiganan-kodu, karta
on, et enne pühapäeva nad tagasi ei jõua. Peeter luges lastele sõnad peale, et nad mind kuulaksid ja hästi käituksid. Kas ja kauaks neil see meeles seisab, seda näitab
aeg. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.