31.01.2013

Köharalli kaasasõitjaks nohu jätkub täna ka. Gregor köhib lõpuks ometi natukene vähem ja nohu hakkab järgi andma, palavik on ka läinud. See eest Marlen köhib, nohu ja palavik 37,3 kraadi on tal. Nii, et täna veedame me toreda päeva toas, ei saa ju neid palavikuga õue viia. Ma ei hakkagi siin kohal mainima, et päike paistab ja ca 18 kraadi on vilus sooja. Käisin päev üksinda poes autoga ja mulle tundub, et ma sõidan ka nagu kohalikud juba. STOP märgi all seisma ei jää, ringist sõidan otse üle. Kui ma seda Peeterile rääkisin, siis ta ütles, et kui tema seda teeb, siis ma pistan küll kisama. :) Nojah erinevalt temast ei ole mina siin kummivilinal kohapealt ära sõitnud. Veetsimegi toreda tubase koduse päeva, vaatasime arvutist multikaid.
Ahjah tundub, et auto probleem on lahendatud, õli ei ole enam maha tilkunud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.