12.02.2013

Täna hommikul jõudsime järeldusele, et elame küll ilusas kohas, aga selle eest tuleb maksta ka kunagi. Seega võtsime taasklelnevatel päevadel arutanud erinevaid varaiante. Ja kuna viimasel korral kohta otsides ilmnes, et mida lõunapoole minna, seda kallimaks elu läheb. Vaatasime erinevate kämpingute kodulehti ja jõudisme järeldusele, et hetkel me rohkem lõunapoole ei lähe. Kahju küll, aga tuleb mõelda ka raha peale ja nii me võtsimegi suuna hoopis põhja poole. Sihtkohaks võtsime kämpimgu, kus me peatusime teisena, kuna seal oli vastuvõetav hind. Seega autosse ja teele, imekombel õnnestus meil täna välitida linnu, vannalinnu ja sõita mööda suht lauget teed. Huvitav küll, mis gepsuga juhtunud on, minnes suunas ta meid kõik võimalikke "huvitavaid" teid pidi. Peeter hakkas mulle poolest päevast ajama, et ma võiksin tema asemel sõita, aga ma ei olnud sellega nõus. Lõpuks ca 60 km enne kohale jõudmist tegime väikse peatuse ja siis ma pakkusin talle ise välja, et ma võin sõita. Päike paistis, õues oli seega valge ja tegemist ei olnud kiirteega, polnudki nii hirmus. Kohati puhus tuul nii tugevasti, et oli tegemist, et autot ja haagist teel hoida. Õnneks suutsime jõuda iliusti kohale ja meid võeti isegi vastu. Ainukene negatiivne külg on hetkel see, et kuna me jääme siia kauemaks ajaks, siis ei saa kasutada tasuta netti. Eelmine kord olime 3 ööd ja siis oli tasuta. Arusaamatuks jääb see, et miks pikaajaline klient peab maksma?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.